۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۵۰۵۲۸۶
آیت الله محمدی عراقی:

وحدت و انسجام حول محور ولایت فقیه عامل ایستادگی در برابر دشمنان است

آیت الله محمدی عراقی با اشاره به تحرکات دشمنان علیه اسلام و انقلاب، گفت: وحدت و انسجام حول محور ولایت فقیه عامل ایستادگی در برابر دشمنان است.
آیت الله محمدی عراقی

آیت الله محمود محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت علی(ع)، ابراز داشت: زندگی حضرت علی(ع) مملو از نور خدا و مجاهدت های فراوان در راه معرفی اسلام بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد: حضرت علی(ع) اولین شخصی بود که به رسول خدا(ص) ایمان آورد و در تمامی صحنه های سخت یار و یاور پیامبر اسلام(ص) بود.

وی در ادامه با اشاره به مجاهدت های حضرت علی(ع)، افزود: تمامی مسلمانان حضرت علی(ع) را به عنوان شخصیتی برجسته و مورد احترام می شناسند.

این مسؤول اظهار داشت: در احادیث و روایات فراوانی از رسول اکرم (ص) بیان شده است که حضرت علی(ع) را به عنوان برادر خود می داند و با ایشان عقد اخوت و برادری خوانده است و این نشان از اعتماد و علاقه رسول اکرم (ص) به حضرت علی(ع) است.

آیت الله عراقی یادآور شد: حضرت علی (ع) پدر یتیمان و اولین مدافع اسلام و مسلمانان بود و همواره نسبت به برقراری عدالت حساس بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حضرت علی(ع) به شدت در زندگی خود و دیگران عدالت را رعایت می کرد، در دوران حضرت علی(ع) همواره عده ای بودند که عدالت را بر نمی تابیدند و در برابر اقدامات ایشان ایستادگی می کردند.

وی گفت: حضرت علی (ع) در برابر امتیازخواهی دیگران قدم علم می کرد و حامی مظلومان و مستضعفان بود.

این مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: حضرت علی(ع) قربانی عدالت خود شد زیرا با زبانی گویا و منطقی قوی در برابر تهاجمات دشمن ایستاد و نسبت به امتیاز خواهی آنها با شجاعتی وصف ناشدنی از حق مظلومان و فقرا دفاع کرد.

آیت الله عراقی تصریح کرد: قطعا دشمنان عدالت حضرت علی (ع) او را به شهادت رساندند و نه تنها دنیای اسلام بلکه بشریت را از شخصیت والای حضرت علی(ع) محروم کردند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان تأکید کرد: امید است با وحدت و انسجام حول فرامین رهبر معظم انقلاب و شناخت و بصیرت از رهبران الهی در برابر دشمنان پاسداری کرده و مسیر ائمه اطهار(ع) و رهبری را تداوم بخشیم./۸۵۷/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات