۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۵۰۵۷۰۹
روحانی اهل تسنن لبنان:

آل‎سعود لیاقت خدمت به حرمین شریفین را ندارد

رییس جمعیت الفت لبنان تأکید کرد که آل سعود لیاقت خدمت به حرمین شریفین را ندارد.
حضور شیخ صهیب حبلی عضو ارشد اتحادیه علمای حامی مقاومت در خبرگزاری رسا

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی عضو تجمع علمای مسلمان لبنان در خطبه های نماز جمعه مسجد حضرت ابراهیم(ع) صیدای این کشور نسبت به تاثیر مثبت توافق درباره قانون جدید انتخابات بر این کشور ابراز امیدواری کرد و گفت: این قانون می تواند اوضاع عمومی کشور را با وجود بحران های مختلف کنونی سروسامان دهد، گرچه خواسته ملت برای تغییر انتخابات از طایفه ای و مذهبی به سوی ملی محقق نشده است.

وی از دستاوردهای امنیتی علیه ترویست ها تقدیر کرد و افزود: عباس ابراهیم مدیر دستگاه امنیتی عمومی نقش مهمی در این مساله ایفا کرده و توانسته توطئه های تروریست ها در ماه مبارک رمضان را خنثی کند.

این روحانی اهل تسنن بر لزوم هوشیاری نسبت به توطئه های کنونی علیه لبنان و لبنانی ها هشدار داد و تصریح کرد: اردوگاه فلسطینیان عین الحلوه در صیدا نیز در تیررس تروریست ها قرار دارد و آنها می خواهند به شیوه های مختلف به ثبات و امنیت این اردوگاه ضربه بزنند. پس از آنکه عملیات بزرگ تروریستی در این اردوگاه کشف شد باید تدابیر امنیتی شدیدی را حاکم کرد.

شیخ صهیب حبلی با اشاره به سالروز فتح مکه از سوی رسول اکرم(ص) اظهار داشت: امروز این سوال وجود دارد که چه کسانی حرمت مکه مکرمه را بازگردانده و آن را از لوث اشغالگران نجات می دهد؟

وی تأکید کرد: کسانی که مسلمانان را در یمن و سوریه و عراق و سایر کشورهای جهان به قتل می رسانند لیاقت خدمت به حرمین شریفین را ندارند چرا که اسلام دین رحمت و تسامح و الفت و محبت است و کسی که می خواهد به اسلام و رسالت آن خدمت کند، باید این ویژگی ها را داشته باشد./980/ب901/د

ارسال نظرات