۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۵۰۵۸۸۱
نماینده تبریز در مجلس:

مذاکره با دشمنان دیرین انقلاب راه به جایی نمی‌برد

بیگی با بیان این‌که تاریخ آیینه عبرت است، گفت: مذاکره با دشمن دیرین نظام اسلامی نمی‌توانست کشور را از تجاوز نظامی صدام مصون نگه دارد.
احمد علیرضا بیگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع روزه‌داران مسجد امام حسین(ع) تبریز با اشاره به این‌که وعده الهی بر پیروزی مستضعفان بر ظالمان و مستکبران قطعی است، اظهار داشت: وعده خداوند این است که ظالمان زمان به دست صالح ترین انسان ها از بین خواهند رفت.

وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مصداقی برای تحقق وعده الهی دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) توانست بدون قدرت نظامی و تنها با توکل به وعده الهی حکومت 2500 ساله شاهنشاهی و طاغوت پهلوی را به زباله‌دان تاریخ بفرستد، قطعا اگر با همان اراده و توکل مسیر را ادامه دهیم، دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند. 

علیرضابیگی با بیان این‌که پیروزی انقلاب اسلامی تمامی منافع دشمنان در منطقه را به خطر انداخت، گفت: غرب برای براندازی انقلاب مردمی ایران، هشت سال جنگ را تحمیل کرد اما با جان گذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس روبه‌رو شد، قطعا پاسخ نظامی دشمن را باید با کوبنده‌ترین قدرت نظامی پاسخ می دادیم که این‌گونه نیز شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به این‌که مذاکره با دشمن دیرین نظام اسلامی نمی‌توانست کشور را از تجاوز نظامی صدام مصون نگه دارد، گفت: در آن دوران تفکری بود که می گفت؛ باید خرمشهر را با مذاکره آزاد کنیم که اگر این گونه بود تا امروز نه تنها خرمشهر آزاد نمی شد بلکه دشمن فراتر نیز می آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که دشمنان با تحریم شیوخ مرتجع عربی منطقه علیه ایران به دنبال اجرای پروژه‌های شوم دیگری هستند، اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با سیاست ایران‌هراسی به دنبال بهره مادی از کشورهای عربی است، اما سران سعودی باید از عاقبت صدام عبرت بگیرند.

بیگی ادامه داد: تاریخ نشان داد همان کشورهایی که حامی رژیم بعث عراق در حمله به ایران بودند؛ صدام ملعون را با آن وضعیت از دخمه بیرون آوردند و با خفت تمام محاکمه و اعدام کردند، قطعا رژیم آل سعود نیز به دلیل سیاست های زورمدارانه و ضد بشری، سرنوشتی ذلت بار و فراموش ناشدنی را تجربه خواهد کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به این‌که عربستان با دلارهای نفتی بیش از دو سال است که مردم مظلوم یمن را با سلاح های آمریکایی و کشتار جمعی هدف قرار می دهد، افزود: وعده خداوند حق است و به زودی شاهد نابودی ظالمان و تسلط مستضعفان در بلاد اسلامی خواهیم بود./202/935/ب1

ارسال نظرات