۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۵۰۶۴۹۳
امام جمعه هشترود:

روز قدس یادگار امام راحل برای ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم است

حجت الاسلام رحیمی گفت: روز قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) و نماد زنده ‌نگه داشتن روحیه ظلم ‌ستیزی و ظلم ‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.
حجت الاسلام رحیمی، امام جمعه هشترود

حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: امروز کشورهای عربی که اسمشان را حکام اسلامی گذاشته اند کارشان مسلمان کشی است و نه تنها در مقابل جنایت غرب علیه مسلمانان سکوت کرده اند، بلکه با آنها همراهی نیز می کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس، روز خیزش مسلمانان دنیا در حمایت از مظلومان جهان است، گفت: این روز به عنوان یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره)، نماد زنده ‌نگه داشتن روحیه ظلم ‌ستیزی و ظلم ‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.

امام جمعه هشترود با اشاره به تحرکات ضد ایرانی دشمنان نظام اسلامی علیه ایران، ادامه داد: اکنون چشم مسلمانان مظلوم دنیا به ایران اسلامی دوخته شده، از همین رو دشمنان چشم دیدن نظام اسلامی ایران را ندارند و از هیچ امری برای ضربه به نظام اسلامی فروگذار نیستند.

وی با بیان اینکه روز قدس به برکت اندیشه نورانی امام راحل به یک حرکت جهانی مبدل شد، گفت: روز قدس فقط متعلق به ایران اسلامی نیست بلکه فرصت بسیار ارزشمندی است که تمام آزادی خواهان جهان برای نجات ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه فریاد بزنند.

حجت الاسلام رحیمی به 2 نعمت سلامت و امنیت در کشور اشاره کرد و افزود: امروز به خاطر حمایت ایران از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین مورد دشمنی مستکبران جهان است، اگر در میهن اسلامی از نعمات امنیت و سلامت برخوداریم همه به برکت خون مقدس شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

وی با تأکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، یمن، عراق و سوریه و مقاومت اسلامی، ادامه داد: همه باید در این روز حاضر شوند و فریاد رسای امام راحل را در مبارزه با ظلم و جور جهانی بار دیگر به صدا در آرودند و به گوش جهانیان برسانند.

امام جمعه هشترود روز قدس را روز هراس دشمن از اتحاد و انسجام امت اسلام دانست و خاطرنشان کرد: روز قدس به فضل الهی زمینه ساز اتحاد امت اسلام خواهد شد، امروز راهپیمایی روز قدس نمایش وحدت مسلمانان در مقابل ظلم و جور است که چهره جهانی به خود گرفته است./854/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات