۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۵۰۷۰۰۳
مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی:

وحدت بین مسلمانان در روز جهانی قدس به نمایش گذاشته می شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: مسلمانان در ایران بیش از هزار سال با آرامش در کنار همدیگر زندگی می کنند و امروز نیز وحدت بین مسلمانان در روز جهانی قدس به نمایش گذاشته می شود.
هاشمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام منصور هاشمی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس امسال باید با توجه به شرایط کنونی باشکوه تر از گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی سبب ترس ظالمان و ستمگران عالم و امیدواری مظلومان می شود، گفت: تک تک مردم امروز وظیفه دارند که به فرمایشات و پیام های امام راحل لبیک بگویند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود:‌ نمایش وحدت و انسجام در بین مردم با هر مذهب و قومی یکی از پیام های مهم روز قدس است که سبب ناامیدی دشمنان از ضربه زدن به کشور می شود.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد:‌ مسلمانان در ایران بیش از هزار سال با آرامش در کنار همدیگر زندگی می کنند و امروز نیز وحدت بین مسلمانان در روز جهانی قدس به نمایش گذاشته می شود.

وی روز قدس را یکی از بزرگ ترین هدیه های امام راحل به مردم فلسطین دانست و ادامه داد: امام راحل فرمودند روز قدس، روزی است که باید تمام مستضعفان عالم را از چنگال مستکبران بیرون بیاوریم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ملت ايران باید در روز قدس شعارهای مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل را محکم تر از گذشته بگویند و با حضور خود مشت محکمی به دهان این ابرقدرت ها بزنند./203/880/ب1

ارسال نظرات