۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۰۷۲۴۰
برگزاری راهپیمایی روز قدس در قزوین؛

روز قدس نمادی از نمایش وحدت، یکپارچگی و همدلی

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس امروز در قزوین با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه برگزار شد.
راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس امروز در قزوین با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه برگزار شد. روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل است که همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فریاد ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم را طنین انداز می‌کند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم روحانیان اصناف بسیجیان دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام حضور داشتند که با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بار دیگر حمایت‌های بی‌دریغ خود را از ملت مظلوم و رنج کشیده فلسطین نشان دادند.

مردم ولایت‌مدار و مذهبی استان قزوین همواره در صحنه حضور داشته و این حضور پرشور دشمنان و مستکبران را وادار به عقب‌نشینی می‌کند.

گفتنی است با توجه به جنایت‌های مستکبران و آمریکا و ظلم به مردم مظلوم فلسطین مردم امسال شعارهای کوبنده‌تری سر خواهند داد که حضور ملت ایران در راهپیمایی سبب دلگرمی و امیدواری مردم مظلوم جهان می‌شود.

این حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس هشدار برای کسانی بوده که با برخی اقدامات به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند تا اینگونه افراد بدانند که ملت ایران همواره هوشیار و آگاه هستند.

شایان ذکر است روز جهانی قدس به عنوان عامل و نمادی از نمایش وحدت یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از آرمان مقدس آزادی فلسطین و قدس عزیز است.

گفتنی است مسیر های تعیین شده جهت برگزاری راهپیمایی از فلکه میرعماد گلزار شهدا و میدان آزادی به سمت مسجدالنبی میعادگاه مردم خداجوی قزوین است که پس از پایان راهپیمایی نماز جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین عابدینی برگزار خواهد شد.

همچنین مردم در سایر شهرستان‌های استان قزوین همچون اقبالیه محمودآباد نمونه، کوهین، طارم الموت و محمدیه همگام با سایر اقشار مردم شهیدپرور کشور عزیزمان باشکوه و اقتدار در این راهپیمایی شرکت کرده و فریاد برائت از دشمنان را سر دادند./۲۰۳/۸۷۳/ب۱

ارسال نظرات