۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۵۰۷۲۴۳
نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تکمیل‌ کننده حلقه اقتدار کشور است

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از پایبندی ملت به ارزشها و دفاع همه‌ جانبه از مظلومان و تکمیل‌ کننده حلقه اقتدار کشور است.
اردشیر نوریان

اردشیر نوریان، نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه راهپیمایی روز قدس امروز شهرکرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، اظهار کرد: دیدگاه امام خمینی(ره) از ابتدای انقلاب رفع ظلم و ستم و حمایت از مظلومان بوده که جوهر این تفکر در موضوعات مختلف از جمله در جنگ تحمیلی متجلی شد.

وی با بیان اینکه بنیانگذار انقلاب با نامگذاری روز قدس یک ابتکار تاریخی و به یاد ماندنی برجای گذاشتند، بیان کرد: این حرکت سیاسی امام پیامهای بسیاری داشت از جمله اینکه مبارزه با این ستمکاران یکی از اصول انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع امام راحل یک خط و نشان را برای امت اسلامی ترسیم کردند که همگان بدانند مسأله اصلی در جهان اسلام قدس است و نباید این اصل به فرعیات تبدیل شود.

نوریان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس وحدت و انسجام مسلمانان را به تصویر کشید، تصریح کرد: امروز مردم ایران با حضور در راهپیمایی با ایمان و وحدت رویه، مبارزه با استکبار را فریاد ‌ زنند و این خط مشی و جزء اصول غیر قابل تغییر آنها است.

وی با اشاره به اقتدار نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و دیگر نیروها در حادثه حمله تروریستها به حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی گفت: سیلی محکمی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آنان زده شد.

نوریان با تأکید بر اینکه دشمن بداند ایران با کسی تعارف ندارد، خاطرنشان کرد: به یقین برای امنیت ایران اسلامی از همه توان و داشته های خود استفاده خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی نوریان ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از پایبندی ملت به ارزشها و دفاع همه‌ جانبه از مظلومان و تکمیل‌ کننده حلقه اقتدار کشور است.

نوریان خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس اقتداربخشی به ساخت درونی نظام است و اینکه کماکان ملت مسلمان ایران سرزنده، پویا، شاداب و پشتیبان این نظام و انقلاب هستند که باید قدردان مردم باشیم./۱۰۲/۹۴۵۷/ب۱

ارسال نظرات