۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۰۸۲۷۳

پیام تسلیت آیت الله حسینی زنجانی در پی ارتحال آیت الله سلیمی

آیت الله حسینی زنجانی در پی ارتحال آیت الله سلیمی با صدور پیامی درگذشت این عالم برجسته را تسلیت گفته و آن مرحوم را منشأ خدمات فراوانی برای حوزه علمیه زنجان دانست.
آیت الله حسینی زنجانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، آیت الله سید محمد حسینی زنجانی در پی ارتحال آیت الله سلیمی زنجانی با صدور پیامی درگذشت این عالم برجسته را تسلیت گفته و ایشان را منشأ خدمات فراوانی برای حوزه علمیه زنجان قلمداد کرده است.

بنابر این گزارش؛ در ابتدای پیام تسلیت آیت الله حسینی زنجانی از اساتید برجسته درس خارج حوزه علمیه، در پی درگذشت آیت الله سلیمی آمده است: رحلت عالم فرزانه آیت الله حاج شیخ ابوالفضل سلیمی (قدس سره) موجب تألم و تأثر خاطر اینجانب گردید.

در ادامه این پیام تسلیت آمده است: این بزرگوار سالیان متمادی در کسوت استادی حوزه های علمیه منشأ خدمات برجسته بودند. اینجانب مصیبت وارده را بر پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، حوزه علمیه زنجان، همشهریان و به ویژه بیت مکرم آن عالم فرزانه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و علوّ درجات آن عالم فقید را از خداوند متعال خواستارم. بمنه و کرمه.

گفتنی است؛ آیت الله ابوالفضل سلیمی زنجانی، از اساتید برجسته حوزه های علمیه، عصر دیروز در سن 93 سالگی دارفانی را وداع گفت و به ملکوت اعلی پیوست./۲۰۳/۹۴۹/ب۱

ارسال نظرات