۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۰۸۶۷۲
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

آمریکا با شعار حقوق بشر حامی عربستان تروریست پرور است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر آمریکا که ادعای حقوق بشر دارد حامی عربستانی است که تروریست پرور و پایمال کننده حقوق مردم و زنان است.
افتخاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، لاله افتخاری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی،‌ امروز در کنفرانس بین المللی ایالات متحده حقوق بشر و گفتمان سلطه که در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: گفت: حقوق بشر آمریکایی برای ما ایرانی ها خاطرات پرونده های قطور قتل و غارت را به ذهن متبادر می کند.

وی افزود: حقوق بشر آمریکایی ترور 17 هزار مظلوم، شهادت شهدا، جانبازی جانبازان و پایمال شدن حقوق زنان را به ذهن ما ایرانی ها می آورد.
افتخاری بیان داشت: امروز آمریکا مدعی حقوق بشر، حامی عربستانی است که تروریست پرور و پایمال کننده حقوق زنان است.
نماینده سابق مجلس با اشاره به خدمات انقلاب به مردم ایران گفت: انقلا به ما درس آزادگی از امام حسین(ع) را آموزش داد، به همین علت آمریکا که آزادگی هیچ کشوری را تاب ندارد و ما را به نقض حقوق بشر متهم می کند.
وی با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر آمریکایی سوریه را به ویرانه تبدیل کردند، اظهار داشت: امروز سوریه و عراق نه با حقوق بشر آمریکایی که به وسیله مدافعان واقعی حقوق بشر که همان مدافعان حرم هستند آزاد شد.
افتخاری افزود: آوارگی، زندان، بمباران های هوایی، فروش زنان، سوزاندن انسان های بی گناه تنها بخشی از حقوق بشر آمریکایی است، اما با این همه ظلم و جنایت جمهوری اسلامی ایران را به نقض حقوق بشر متهم می کند./
۸۰۷/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات