۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۵۰۸۷۸۸

گردهمایی مبلغان طرح اوقات فراغت تابستان برگزار می شود

مدیر کل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری گردهمایی آموزشی و توجیهی مبلغان طرح اوقات فراغت تابستان در هفته جاری خبر داد.
گردهمایی بزرگ مبلغان اعزامی ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام یحیی کمال مدیر کل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری گردهمایی آموزشی و توجیهی مبلغان طرح اوقات فراغت تابستان در هفته جاری و با حضور مبلغان در محل سالن همایش های غدیر خبر داد و گفت: این اعزام بصورت تخصصی اجرا می شود، در این طرح از مبلغان شاخص از جمله مبلغانی که دارای تخصص های لازم از جمله تربیت کودک و نوجوان، مشاوره،کلاس داری و روانشناسی هستند، استفاده خواهد شد.

وی گفت: یکی از اعزام های مهم تربیتی و تأثیر گذار معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، اعزام طرح اوقات فراغت تابستان است.
حجت الاسلام یحیی کمال با اشاره به اهمیت این گونه اعزام ها افزود: عمده فعالیت مبلغان این طرح در جهت تبلیغ نوجوان و دانش آموزی خواهد بود و با توجه به مدت زمان مناسب برای تبلیغ، مبلغان می توانند ارتباط خوبی را با مخاطبان برقرار کنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: این اعزام بصورت تخصصی اجرا می شود، در این طرح از مبلغان شاخص از جمله مبلغانی که دارای تخصص های لازم از جمله تربیت کودک و نوجوان، مشاوره،کلاسداری، روانشناسی هستند، استفاده خواهد شد.
مدیرکل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: برای حضور هر چه بهتر مبلغان، اعزام طرح تابستان دفتر تبلیغات با همکاری دو نهاد، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.
وی در ادامه اظهار داشت: از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی محتوا های لازم برای مبلغان تهیه شده است که در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. همچنین در این گردهمایی موضوعاتی نظیر چگونگی اجرای جلسات پرسش و پاسخ، اجرای مسابقات و اردوهای فرهنگی و سیر مطالعاتی، به مبلغان آموزش داده خواهد شد و مبلغان می توانند سوالات خود را از کارشناسان مربوطه دریافت کنند.
حجت الاسلام یحیی کمال به ارزیابی مبلغان در اجرای این طرح خبر داد و افزود: در مدت زمان اجرای طرح از طریق همکاران ما و کارشناسان مربوطه فعالیت مبلغان ارزیابی خواهد شد و اگر مشکلی وجود داشته باشد برطرف خواهد شد.
وی در پایان ابراز داشت: امیدواریم با کمک مبلغان و نهاد های مربوطه یک اعزام تربیتی و اثر بخش توأم با گسترش آموزه های دینی و کاهش آسیب های اجتماعی را در طول اوقات فراغت تابستان برای جوانان و نوجوانان داشته باشیم./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات