۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۵۰۸۸۷۱
امام جمعه الوار گرمسیری

نشست اخیر منافقین در فرانسه نشان دهنده دشمنی علنی غرب با ایران است

حجت الاسلام حسینی منش با اشاره به نشست اخیر منافقین در فرانسه آن را نشان دهنده دشمنی علنی و صریح غرب و نظام سلطه با کشورمان دانست.
نظام سلطه

حجت الاسلام محمدجواد حسینی منش، امام جمعه الوار گرمسیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: دولت آل سعود با توجه به تاریخچه ای که دارد محصول انگلیس و نظام سلطه است و باید اجرا کننده آنها باشد و همین انگلیس و هم پیمانانش، هجده فرقه در عالم اسلام که یکی از آنها وهابیت است، تأسیس کردند.

امام جمعه الوارگرمسیری با تشریح هدف تأسیس فرقه هایی همچون وهابیت در منطقه از سوی انگلیس و نظام سلطه، ابراز داشت: هدف تشکیل این فرقه ها و تشکیل آل سعود این است که به جامعه اسلامی و مبانی اسلام ناب ضربه وارد کنند البته آل سعود به دلیل مسائل سیاسی و اجتماعی از موقعیت برتری و حمایت های بیشتری نسبت به فرقه های دیگر برای نظام سلطه برخوردار است.

رییس شورای فرهنگ عمومی الوار گرمسیری ادامه داد: نظام سلطه و استکبار جهانی به دلیل نقش عربستان در منطقه و جهان اسلام بنا داشتند و دارند که آل سعود را محور جامعه اسلامی در میان کشورهای اسلامی قرار دهند و به همین جهت این دولت را از همه لحاظ تقویت کردند که نشان دهند بزرگ جهان اسلام عربستان و آل سعود است.

حجت الاسلام حسینی منش افزود: استکبار جهانی می داند که شیعه و اسلام ناب در جهان اسلام به رهبری جمهوری اسلامی ایران بر علیه ظلم و ستم ایفای نقش می کند ولی همین نظام سلطه هر تحرکی را که می خواهند بر علیه اسلام انجام دهند که تبعات کمتری برای خودشان داشته باشد از عربستان استفاده می کنند.

امام جمعه الوارگرمسیری با اشاره به نشست منافقین در فرانسه، بیان داشت: نشست منافقین در فرانسه در واقع بازخوانی و بازیابی مجدد این گروه فراموش شده بود که متأسفانه برخی از مسؤولان کشور ما چراغ سبز به آمریکا نشان دادند و آمریکا و اسرائیل با بهره برداری از مذاکرات در رابطه با تحریم ها، این گروهک منافقین را جهت مقابله با جمهوری اسلامی تقویت کردند و در این نشست شاهد علنی شدن دشمنی استکبار جهانی در هم پیمان بودن با این گروه جهت مقابله با کشورمان بودیم./9453/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات