۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۰۹۰۹۰
با برگزاری جلسه تکریم و معارفه؛

حجت الاسلام شفیع زاده مسؤول اعزام مبلغ اوقاف شد

مراسم تکریم و معارفه حجج اسلام شعبانی و شفیع زاده در اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
اوقاف و امور خیریه حجت الاسلام شفیع زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه ظهر امروز در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در این نشست ابتدا حجت الاسلام احمد شعبانی مدیرکل سابق اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در سخنانی به ارائه عملکرد این اداره کل در 4 سال و 4 ماه مدیریت خودپرداخت و گفت:در این مدت تلاش کرده ایم تا دغدغه های رهبری پیرامون فعالیت های فرهنگی و تبلیغی را اجرایی کنیم و اگر دستاوردی مشاهده می شود حاصل تلاش شبانه روزی تمام دست اندرکاران این اداره کل و مبلغان است.

در بخش دیگری از این مراسم  چند تن از سرگروه های تبلیغی به بیان برخی دستاوردهای این اداره کل در زمان مدیریت حجت الاسلام شعبانی پرداختند و از تلاش های وی تشکر نمودند.

حجت الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت تحول در ساختارهای تبلیغی حوزه علمیه، بر استفاده از ظرفیت های رسانه ای و فضای مجازی در تبلیغ تأکید کرد.

در ادامه نیز حجت الاسلام شفیع زاده مدیرکل جدید اعزام مبلغ سازمان اوقاف به اهمیت تبلیغ نوین اشاره کرد و بر استفاده از تمامی ظرفیت های سازمانی و مبلغان در جهت پیشبرد اهداف این اداره کل تأکید کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از تلاش های حجت الاسلام شعبانی در زمان تصدی وی بر جایگاه مدیریت اداره کل اعزام مبلغ اوقاف تقدیر شد و حجت الاسلام شفیع زاده نیز حکم انتصاب خود را از حجت الاسلام شرفخانی دریافت کرد.

گفتنی است حجت الاسلام شعبانی با حکمی از جانب حجت الاسلام شرفخانی به عنوان مشاور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور منصوب شد./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات