۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۰۹۱۲۴
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف:

از تمام ظرفیت های تبلیغی استفاده خواهیم کرد

حجت الاسلام شفیع زاده استفاده از تمام ظرفیت های تبلیغی را از مهم‌ترین برنامه های این اداره کل دانست و بر رفع چالش های جامعه با استفاده از ابزار تبلیغ تأکید کرد.
حجت الاسلام شفیع زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام هادی شفیع زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف که ظهر امروز در این اداره کل برگزار شد با اشاره به برنامه های این اداره کل عنوان کرد: اوقاف یکی از دستگاه هایی است که رهبر انقلاب از آن تجلیل کرده و ما مفتخر هستیم که توانسته ایم مطالبات رهبری در بخش اوقاف را پاسخ بدهیم.

وی افزود: تحول عظیمی در بدنه سازمان اوقاف و امور خیریه ایجاد شده است که بخش زیادی از آن مرهون تلاش های معاونت فرهنگی و تبلیغی این سازمان است که باید از تلاش های شبانه روزی مسؤولان و مبلغان تشکر کرد.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: در بحث اعزام مبلغ باید از تمام ظرفیت های قم استفاده کرد و این شهر که اقیانوس علم و معرفت و معنویت محسوب می شود، خود ظرفیت بزرگی در استفاده از فضای تبلیغی با توجه به حضور بسیاری از مبلغان برجسته حوزوی محسوب می شود.

حجت الاسلام شفیع زاده رفع چالش های جامعه را مهم‌ترین برنامه این اداره کل دانست و خاطرنشان کرد: شهر قم مرکز آموزش های علمی و فرهنگی از هر جهت محسوب می شود و از این ظرفیت باید در جهت رفع چالش های جامعه در حوزه های فرهنگی و معرفتی استفاده کرد.

وی تأکید کرد: همانگونه که راهنمایی و رانندگی در زمان های مختلف به شناسایی گلوگاه های حادثه خیز و اصلاح و نظارت بر آنها می پردازد، در بحث تبلیغ نیز باید همین گلوگاه های حساس فرهنگی و اعتقادی شناخته شود و برنامه ریزی صورت گرفته در جهت پاسخگویی به نیازهای جامعه و اصلاح مشکلات موجود صورت بگیرد.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: یکی از کارهای مهمی که در این راستا باید صورت بگیرد، کار پژوهشی کاربردی در جهت شناخت چالش های استان های مختلف در موضوعات فرهنگی و اعتقادی و رصد شبهات موجود است و باید با استفاده از ظرفیت های مبلغان راهکارهایی برای رفع مشکلات موجود در این بخش ها تلاش کرد.

حجت الاسلام شفیع زاده در پایان خاطرنشان کرد: یکی از خلأهایی که ممکن است در بحث تبلیغ در سازمان اوقاف به وجود بیاید، بحث وقف های جدید است که باید برنامه ریزی مناسبی در این زمینه صورت بگیرد و از خداوند می خواهیم که در این کارزار جدیدی که وارد شده ایم بتوانیم تحول خوبی در بخش تبلیغ سازمان اوقاف با همکاری مبلغان و همکاران ایجاد کنیم./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات