۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۵۰۹۴۰۴

رایزنی آستان مقدس حسینی با مسؤولان فرهنگی برای گسترش همکاری‎ها

هيأتی از آستان قدس حسینی برای ایجاد زمینه های همکاریهای فرهنگی و نیز دیدار با شخصیت های دینی، به باکو پایتخت آذربایجان اعزام شد.
هيأتی از آستان قدس حسینی در سفر به باکو

به گزارش خبرگزاری رسا، هيأتی از آستان قدس حسینی به باکو پایتخت آذربایجان اعزام شد و با شیخ الاسلام الله شکر باشا زاده مدیر انجمن مسلمانان در قفقاز ملاقات کرد.

مسؤول هيأت آستان قدس حسینی در مورد این دیدار گفت: در این دیدار در خصوص اهدای یک قطعه زمین از سوی یکی از خیرین به حرم مطهر امام حسین (ع) و ساخت آن جهت احداث مرکز فرهنگی در شهر باکو گفتگو وتبادل نظر گردید.

شیخ علی القرعاوی افزود: در احداث این مرکز فرهنگی یک ساختمان کتابخانه در نظر گرفته شده است که به کتابهای علمی و دینی اختصاص خواهد یافت. همچنین کتابچه های کوچکی برای معرفی امامزادگان موجود در کشور آذربایجان همچون فرزندان امام موسی کاظم (ع)  و بقاع متبرکه ایشان به چاپ خواهد رسید.

وی ادامه داد: در این دیدار بر تشکیل هيأت مشترک بین آستان قدس حسینی و انجمن مسلمانان قفقار جهت همکاری و هماهنگی در اجرای فعالیتها و پروژه های فرهنگی و برگزاری هفته فرهنگی آستان قدس حسینی در کشور آذربایجان توافق گردید.

لازم به ذکر است؛ آستان قدس حسینی در نظر دارد بعد از افتتاح این مرکز به نشر فکر و فرهنگ حسینی و فرهنگ اصیل محمدی اقدام نماید./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

ارسال نظرات