۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۵۰۹۸۶۰
عضو ارشد حزب الله:

اردوگاه آوارگان سوری به پناهگاه تروریست‎ها مبدل شده است

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که اردوگاه آوارگان سوری به پناهگاه تروریست‎ها مبدل شده است.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته منطقه بئرالعبد در ضاحیه جنوبی نسبت به اوضاع کنونی این کشور ابراز نگرانی کرد و گفت: اوضاع معیشتی روز به روز بدتر شده و دولت هیچ اهتمامی به دغدغه و مشکلات شهروندان ندارد.

وی افزود: دولت موظف به حل جدی و فوری مشکلاتی نظیر برق و آب و جاده هاست. افزایش حقوق کارمندان و کارگران نیز حق شهروندان است که باید در روزهای آینده تصویب شود.

عضو ارشد مقاومت اسلامی درباره مشکل آوارگان سوری نیز بیان داشت: موضوع آوارگان سوری کاملا انسانی است و باید با هماهنگی دولت سوریه حل و فصل شود. هرگونه بزرگنمایی درباره این پرونده نیز به ضرر آوارگان تمام شده و مشکلات آنان را افزایش می دهد.

حجت الاسلام دعموش با اشاره به مشکلات مالی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی پرونده آوارگان سوری در لبنان تأکید کرد: اردوگاه های آوارگان به پناهگاهی برای تروریست ها مبدل شده است و از این مکان برای آماده سازی نیروهای تروریستی، تأمین نیازهای داعش و جبهه النصره و گذرگاهی برای تأمین مواد منفجره استفاده می شود. 

وی از عملیات ارتش در هفته گذشته علیه تروریست ها تقدیر کرد و اظهار داشت که این مساله سبب نجات آوارگان سوری و شهروندان لبنانی از تروریست های شد.

این روحانی لبنانی ادامه داد: این عملیات ها با وجود اشک تمساح کسانی که به اصطلاح برای انسانیت گریه می کنند، باید ادامه یابد زیرا تنها راه ثبات و امنیت لبنان به شمار می آید./980/ب901/د

ارسال نظرات