۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۱۰۶۴۳
امام جمعه ایلام:

حجاب و عفاف تنها نسخه شفابخش جامعه است

حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت: ان شاء الله با کار صحیح و تمیز فرهنگی و رسانه ای و مقابله با نقشه های شوم دشمن، فرهنگ مقدس حجاب و عفاف که نسخه شفابخش جامعه از فساد و فحشا است را نهادینه کنیم.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام امروز در دیدار با مشاوران فرهنگی بانوان ادارات این استان، اظهار داشت: حجاب و عفاف تنها نسخه شفابخش جامعه است.

وی افزود: یکی از مصادیق بارز معروف اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف و مبارزه با بی بند و باری در جامعه است، همچنین بارزترین مصداق منکر بدحجابی و بی حجابی است که ره‌آورد فرهنگ غربی است.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: یکی از خیانت های رژیم فاسد رضاخانی آن هم به دستور اربابان غربی کشف حجاب و اشاعه فرهنگ بی بند و باری در جامعه بود، اما رضاخان نتوانست با زور سر نیزه حجاب را از جامعه بردارد.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز شاهد این هستیم، همان کار رضاخان که کشف حجاب بود را بدون کوچکترین اعمال زوری، کشورهای غربی با یک حرکت نرم و مرموز و با استفاده از وسایل ارتباط جمعی و فضای مجازی و برخی در داخل کشور اجرایی می کنند که دقیقا مصداق نفوذ فرهنگی است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی بیان کرد: بعضی از نهادهای فرهنگی در داخل کشور خود سرآمد اشاعه فرهنگ بی حجابی و بدحجابی هستند که نمونه آن در انتخابات اخیر ریاست جمهوری مشاهده شد و در ستاد بعضی از نامزدها بی حجابی و بدحجابی، اختلاط زن و مرد و رقص و پایکوبی به اوج خود رسید.

وی در پایان عنوان کرد: ان شاءالله با کار صحیح و تمیز فرهنگی و رسانه ای و مقابله با نقشه های شوم دشمن، فرهنگ مقدس حجاب و عفاف که نسخه شفابخش جامعه از فساد و فحشا است را نهادینه کنیم./۸۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات