۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۵۱۰۸۴۲
در جوار بارگاه منور رضوی؛

اردوهای جهادی سال ۹۶ رسما آغاز شد

اردوهای جهادی بسیجیان کشور در سال جاری با حضور تنی چند از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش «رسم هجرت» در جوار بارگاه منور رضوی به طور رسمی آغاز شد.
اردوهای جهادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اردوهای جهادی بسیجیان کشور در سال جاری با حضور تنی چند از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش «رسم هجرت» در جوار بارگاه منور رضوی به طور رسمی آغاز شد.

سردار سید ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کشور و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در این مراسم با اشاره به تحریم های ظالمانه غرب علیه نظام اسلامی، مشارکت مردم در عرصه های گوناگون مدیریت کشور را رمز غلبه جمهوری اسلامی بر توطئه های دشمنان قلمداد کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس این مسأله را اثبات کرد که رمز پیروزی مشارکت با مردم است و امروز نیز اگر می خواهیم فتوحاتی در مسائل اقتصادی داشته باشیم، باید از همین مسیر پیش برویم.

وی غلبه بر فقر و محرومیت در برخی مناطق کشور را در گرو مشارکت مردم در عرصه سازندگی دانست و افزود: اگر حکومت تجارت کند، دولت ضعیف و مردم فقیر می‌شوند و این در حالی است که اگر مردم تجارت کنند، دولت قوی و مردم ثروتمند می شوند؛ از این رو ما جهادگران باید فضایی را ایجاد کنیم که وضعیت اقتصادی مستمندان بهبود یابد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که سپاه همواره به مستضعفان رسیدگی کرده است، خاطرنشان کرد: برای بهبود وضعیت اقتصادی مستمندان، متولیان امر باید به جای حرف زدن وارد حیطه عمل شوند و عملکرد گروه های جهادی نمونه ای از عملیات در این عرصه است. افزایش مناطق مستضعف نشیندر پی شکل گیری حاشیه شهرهای بزرگ، یکی از نتایج عملکرد کسانی است که به وظیفه خود به خوبی عمل نکرده اند./۲۰۳/۸۲۰/ب۱

ارسال نظرات