۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۵۱۲۱۱۷
حزب الله:

به عملیات شهادت طلبانه جوانان فلسطینی افتخار می کنیم

حزب الله لبنان مراتب افتخار خود را به عملیات شهادت طلبانه جوانان فلسطینی در قدس اعلام کرد.
حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان با محکومیت جنایت های صهیونیستی علیه مسجد الاقصی، عملیات شهادت طلبانه سه تن از جوانان فلسطینی در قدس را تبریک گفتند.

در این پیام آمده است: حمله وحشیانه به مسجد الاقصی نتیجه نهادینه شدن روحیه مقاومت میان فلسطینیان در این سرزمین و دلیلی بر جایگاه والای مسجد الاقصی میان فرزندان این ملت است. جنگ علیه اشغالگران از مسجد الاقصی آغاز می شود و نیروهای مقاومت جان خود را برای آزادی سرزمین و ناموس و بازپس گیری کرامت و استقلال تقدیم می کنند.

حزب الله افزود: عملیات استشهادی سه جوان به نام های «محمد، محمد، محمد جبارین» یک اقدام بزرگ در معیارهای مختلف به شمار می آید و چراغی است که همه جوانمردان مبارز با ذلت و  اشغالگری از آن بهره می گیرند.

این حزب با اشاره به اینکه عملیات جوانان فلسطین درسی برای همه آزادگان امت در مبارزه با مستکبران و اشغالگران و ظالمان است، اظهار داشت: حزب الله به این عملیات افتخار کرده و اقدامات سرکوبگرانه روزافزون دشمن علیه مسجد الاقصی و ساکنان آن را محکوم می کند.

حزب الله همچنین از محکومیت های سیاسی و رسانه ای این عملیات قهرمانانه ابراز شگفتی کرد و این افراد و جریان ها و کشورها را به تجدیدنظر در مواضع خود در نبرد همیشگی با اشغالگران و حامیان آنان فراخواند.

گفتنی است در عملیات شهادت طلبانه سه جوان فلسطینی روز جمعه، 2 صهیونیست کشته و سه تن دیگر زخمی شدند. رژیم صهیونیستی پس از این عملیات، مسجدالاقصی را برای 2 روز تعطیل کرد و یکشنبه (دیروز) به صورت تدریجی بازگشایی کرد.

هر سه جوانی که در این عملیات به شهادت رسیدند محمد نام داشتند که از خاندان جبارین بودند./980/ب903/د

ارسال نظرات