۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۵۱۲۲۹۸
کدخدایی:

شوراي نگهبان بي هراس از هجمه‌ها به كار خود ادامه مي‌دهد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: اين شورا در چارچوب وظايفي كه قانون اساسي برعهده اش گذاشته، فعال است و بدون هيچ هراسي از هجمه‌ها و تبليغات سوء عليه اين نهاد، به كارش ادامه مي‌دهد.
کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری رسا، عباسعلی کدخدایی سخنگوي شوراي نگهبان با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان تاكيد كرد: اين شورا در چارچوب وظايفي كه قانون اساسي برعهده اش گذاشته، فعال است و بدون هيچ هراسي از هجمه‌ها و تبليغات سوء عليه اين نهاد، به كارش ادامه مي‌دهد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان درباره تعامل فقها و حقوقدانان اين شورا گفت: در قانون اساسي وظايفي براي همه اعضا تعيين شده است و آنان در چارچوب اين وظايف تعامل بسيار خوبي دارند.

وي افزود: البته آنچه كه اصطلاحا در دانشگاه‌ها و حوزه‌ها به عنوان بحث‌هاي طلبگي و كارشناسي مطرح شده در شوراي نگهبان هميشه داغ است.

كدخدايي گفت: بحث‌هاي مختلفي مي‌شود، اما فقهاي محترم با بزرگواري تحمل مي‌كنند و عنايت دارند كه اگر اعضاي حقوقدان نظراتي را مطرح مي‌كنند آن را بشنوند و درباره آن مباحثه مي‌شود.

وي افزود: در نهايت آنچه تعيين كننده است راي گيري است كه در پايان مباحثات و مذاكرات انجام مي‌شود و نتيجه كار را روشن مي‌كند./۱۳۲۳/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات