۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۵۱۲۴۰۴

تجمع همبستگی با مسجد الاقصی در لبنان برگزار شد

تجمع همبستگی با مسجد الاقصی از سوی جنبش امت لبنان در بیروت برگزار شد.
نشست همبستگی با مسجد الاقصی در قدس

به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع همبستگی با مسجد الاقصی و محکومیت تجاوزهای مستمر صهیونیست ها علیه مقدسات، روز گذشته از سوی جنبش امت لبنان با حضور روحانیان و مسؤولان برخی گروه های حامی مقاومت در بیروت برگزار شد.

مصطفی حمدان رییس جنبش الناصریین از مواضع میشل عون رییس جمهور لبنان در قبال قدس تقدیر کرد و از رییس جمهور و نخست وزیر و رییس پارلمان خواست یک روز را به عنوان روز رسانه قدس انتخاب و برنامه های تلویزیونی و رادیویی را به این مساله اختصاص دهند.

شیخ علی ابوشاهین از فرماندهان جهاد اسلامی بر لزوم فعال سازی انتفاضه و استمرار مقاومت تأکید کرد و پایان اختلافات و تعمیق وحدت ملی میان گروه های فلسطینی و همچنین تمرکز توانایی های امت اسلامی بر بازگشت قطب نما به سوی فلسطین را خواستار شد.

ایران حامی دائمی مقاومت است

شیخ عبدالفتاح ایوبی نماینده جنبش توحید اسلامی، خروج امت از رخوت و توحید صف جهت بازپس گیری اراضی اشغالی را مهم توصیف کرد.

محمد شریعتمدار مشاور فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی با تأکید بر حمایت مستمر ایران از فلسطین و مقاومت اسلامی جهت آزادی مناطق اشغال شده، تصریح کرد که مذاکرات و توافقنامه ها با دشمن صهیونیستی نمی تواند آزادی و استقلال را برای این سرزمین به همراه داشته باشد و تنها با مقاومت می توان به پیروزی دست یافت.

وی اظهار داشت که محور مقاومت در منطقه در حال تحقق پیروزی های بزرگ بر تروریسم تکفیری است و دستاوردهای بزرگی را بدست می آورد.

پاسخ نژادپرستی اشغالگران با مقاومت مسلحانه است

شیخ عبدالله جبری دبیرکل جنبش امت به عنوان آخرین سخنرانی این مراسم از عملیات شهادت طلبانه سه جوان در قدس تقدیر کرد و گفت: این عملیات یک واکنش طبیعی به جنایت های اشغالگران در فلسطین اشغالی است.

وی ادامه داد: اشغالگران چیزی جز زبان قدرت و مقاومت نمی شناسند و باید بدانند که شیوه نژادپرستی که علیه مسجد الاقصی و ملت فلسطین در پیش گرفته اند با مقاومت مسلحانه پاسخ داده می شود.

این روحانی اهل تسنن خاطرنشان ساخت: فلسطین مساله اصلی امت و محور نزاع و محل همبستگی ویکپارچگی میان امت عربی و اسلامی به شمار می آید. سرنوشت قدس تنها از سوی امت ترسیم می شود./980/ب902/د

ارسال نظرات