۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۱۲۷۹۲

معرفی کتاب تربیت فرزند در نماز جمعه تهران

مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در مراسم نماز جمعه این هفته تهران به معرفی کتاب «تربیت فرزند»، نوشته حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد پرداخت.
تربیت فرزند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، میثم نیلی مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در بخش معرفی کتاب نماز جمعه این هفته تهران به معرفی کتاب «تربیت فرزند»، نوشته حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد پرداخت که انتشارات عطش آن را منتشر کرده است.

وی گفت: این روزها که مدیریت فرهنگی و مدیریت آموزش و پرورش دچار اختلال شده و بعضا ناکارآمدی هایی وجود دارد، خانواده ها باید بیشتر به بحث تربیت فرزند اهتمام داشته باشند که این کتاب می تواند به خانواده ها، پدرها و مادرها در این زمینه کمک کند.

نیلی با بیان اینکه تربیت از ماقبل تولد و بعد در درون خانه و خانواده آغاز می شود، افزود: یک خانواده اسلامی و مؤمن باید مرکز غنی سازی شخصیتی و فرهنگی فرزندانش باشد و نسل بعد اسلام و انقلاب را بهتر از نسل امروز بسازد تا برای ظهور امام عصر(ع) مهیا شوند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ ارثی بهتر از ادب نیست، تصریح کرد: این کتاب درباره تربیت فرزند است که با تکیه بر آیات قرآن و سیره و سخن پیشوایان بزرگ دین، در برنامه پربیننده سمت خدا مطرح گردیده و پس از تدوین در اختیار خوانندگان گرامی قرار داده شده است.

نشر عطش کتاب تربیت فرزند، نوشته حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد را در 12 گفتار، 246 صفحه و قطع رقعی، با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 10 هزار تومان منتشر کرده است که ادب وتربیت، رفتار با کودکان، تکریم کودکان و آموزش و تربیت، از عنوان های آن  مطالب آن است./۹۲۰/  پ ۶۰۳/ ش

ارسال نظرات