۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۵۱۲۹۷۱
حزب الله، الگوی مدرسین دانشگاه عملیات ویژه مشترک ارتش ایالات متحده؛

کتاب خدمات اجتماعی و قدرت مردم منتشر شد + دانلود گزیده

این کتاب ترجمه‌ای آزاد از کتاب «حزب الله؛ خدمات اجتماعی، به عنوان یک منبع قدرت» است که مدرسین دانشگاه عملیات ویژه مشترک ارتش ایالات متحده با هدف استفاده بهینه از تجربیات موفق سازمان حزب الله نگاشته اند.
خدمات
دانلود فایل

به گزارش خبرگزاری رسا نشر سدید کتاب خدمات اجتماعی  و  قدرت مردم، ترجمه ساسان زارع و حسین روزبه را منتشر کرده است.

9 آگوست 2006، در جنگ 33 روزه، زنان داوطلب ملبس به پرچم حزب الله لبنان (عکس روی جلد)، در قالب کمپین حزب الله، به حومه جنوبی و بمباران شده بیروت سرکشی کرده و وجوهی را در اختیار خانواده‌های مسلمان شیعه قرار می‌دهند تا آنان بتوانند به خانه و زندگی خود سر و سامانی دوباره بخشند. این خدمات اجتماعی حزب الله،‌ موجب قدرت نرم آن، در بین مردم لبنان است. کتاب حاضر، ترجمه‌ای آزاد از کتاب «حزب الله؛ خدمات اجتماعی، به عنوان یک منبع قدرت» می‌باشد که توسط مدرسین دانشگاه عملیات ویژه مشترک (JSOU) ارتش ایالات متحده، در راستای استفاده بهینه از تجربیات موفق سازمان حزب الله نگاشته شده و در دوره‌های تربیت و آموزش فرماندهان ارتش ایالات متحده آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد. بی‌شک، مطالعه سازمان حزب الله و مستندسازی تجربیات موفق این سازمان، ولو از نگاه دشمنان، گامی مفید و مؤثر در راستای تئوری‌پردازی در عرصه بومی‌سازی تجربیات انقلاب اسلامی خواهد بود.

نشر سدید چاپ اول کتاب خدمات اجتماعی  و  قدرت مردم را در قطع رقعی و 104 صفحه و شمارگان 1000 نسخه و قیمت 70000ریال منتشر کرده است و علاقه مندان می توانند گزیده آن را از فایل ضمیمه دریافت کنند./ 925/ د 101/ش

ارسال نظرات