۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۵۱۳۳۱۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اساتید حوزه و دانشگاه فرماندهان جنگ نرم هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز اساتید حوزه و دانشگاه در کشور فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان و طلاب نیز افسران جنگ نرم هستند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار مسؤولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان اظهار داشت: علم در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است و از اساسی ترین امکاناتی می باشد که بشر باید با اتکای به آن راه خود را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه ایمان و تزکیه علائم راه علم است، گفت: علم علامت خاصی ندارد و اگر به صورت هدفمند ارائه نشود می تواند به انسان ها ضرر برساند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: پیامبران برای تعلیم و تربیت و تزکیه مبعوث شدند و وارث آنها هم علما هستند، سیستم علمی امروز در دنیا همراه با ایمان و تزکیه نیست و این می تواند مضر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: در گذشته مسلمانان اسوه علم بودند و برنامه های جهانی را می ریختند، بعدها دیگران آمدند و سیستم را طوری تعریف کردند که هوای نفس جای تزکیه را گرفت.

وی ادامه داد: استعمار جهانی در هر کجا که پا گذاشته است آنجا تخریب شده است و شرب خمر و مواد مخدر را در آن جامعه ترویج می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مفاسدی که استکبار جهانی در جهان ترویج داد امروز دامن خود آنها را هم گرفته است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی تزکیه را تخریب کرد و کاری کردند که علم بلای جان بشر شود و با علم شهرها را ویران کنند و مردم بی گناه را به خاک و خون بکشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن با سوءاستفاده از علم انسان های بی گناه را می کشد، اظهار کرد: اگر مراکز علمی آسیب ببینند به سایر جامعه هم سرایت خواهد کرد.

وی عنوان کرد: امروز اساتید حوزه و دانشگاه در کشور فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان و طلاب نیز افسران جنگ نرم هستند./880/پ202/ب1

ارسال نظرات