۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۱۳۸۲۲

مسابقه «در سایه‌سار کریم و کریمه» برگزار می‌شود

مدیر مدرسه نیمه وقت یک جامعه‌الزهرا‌(س) از برگزاری مسابقه تلگرامی «در سایه‌سار کریم(ع) و کریمه(س) ویژه طلاب مدارس دوره عمومی حضوری خبر داد.
مسابقه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین الملل جامعه‌الزهرا‌(س)، طاهره رهبرپور، با اعلام این خبر گفت: با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت و ولادت باسعادت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س)، خواهر بزرگوار آن حضرت، عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و به منظور آشنایی و معرفت‌افزایی طلاب نسبت به سیره زندگی، فرمایشات و شخصیت شامخ حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه (س مسابقه تلگرامی مشترکی بین مدارس دوره عمومی حضوری، تحت عنوان «در سایه‌سار کریم(ع) و کریمه(س) برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه نیمه وقت یک جامعه‌الزهرا‌(س) اظهار داشت: این مسابقه به دو شیوه پاسخ به سوالات درباره احادیث ارسالی به کانال مدرسه در ایام دهه کرامت و ارسال آثار هنری طلاب برگزار می‌شود و طلاب مدارس دوره عمومی حضوری می‌توانند در هر کدام از دو شیوه یاد شده در مسابقه شرکت کنند.

رهبرپور افزود: در دهه کرامت، احادیثی به صورت روزانه در کانال‌های تلگرامی مدارس دوره عمومی حضوری بارگذاری می‌شود و پس از پایان این دهه، سوالات مسابقه از طریق کانال تلگرامی مدرسه در اختیار طلاب قرار می‌گیرد.

وی به ارسال آثار هنری این مسابقه اشاره کرد و ادامه داد: طلاب مدارس دوره عمومی حضوری می‌توانند آثار هنری در قالب «تصویرنوشته»، «فلش‌کارت»، «پاورپوینت»، «کلیپ صوتی»، «دلنوشته»، «عکس» و یا «شعرنویسی» با موضوع دهه کرامت، تولید و در مسابقه شرکت کنند.

مدیر مدرسه نیمه وقت یک جامعه‌الزهرا‌(س) یادآور شد: طلاب شرکت کننده می‌توانند پاسخ سوالات و یا آثار هنری خود را تا تاریخ ۲۵ شهریورماه سال جاری به دفتر تربیتی مدرسه خود تحویل دهند.

رهبرپور تصریح کرد: در هر مدرسه به نفرات برگزیده مسابقه «در سایه‌سار کریم(ع) و کریمه(س) جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود./968/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات