۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۵۱۷۱۶۳
ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین:

خون شیعیان عربستان بر شمشیر آل‎سعود پیروز می‎شود

ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین با محکومیت جنایت های دولت سعودی علیه شیعیان تأکید کرد که خون شیعیان بر شمشیر آل سعود پیروز می شود.
ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در پیام هایی، جنایت آمریکا علیه نیروهای بسیج مردمی در عراق، جنایت آل سعود در کشتار مردم یمن و جنایت این رژیم علیه شیعیان منطقه العوامیه را به شدت محکوم کرد.

آمریکا عمدا پایگاه بسیج مردمی عراق را بمباران می کند

این ائتلاف درباره بمباران مواضع گردان سید الشهدا وابسته به بسیج مردمی عراق را نشان دهنده همکاری و یاری همیشگی آمریکا از تروریست ها و عدم برنامه ریزی برای نابودی تروریسم با وجود تبلیغات رسانه ای گسترده این کشور توصیف کرد.

14 فوریه افزود: دولت آمریکا به خوبی می داند که افراد موجود در این پایگاه از نیروهای بسیج مردمی هستند اما چنین وانمود کرد که این پایگاه متعلق به گروه داعش است تا این نقشه جنایتکارانه خود را انجام داده و ده ها شهید و مجروح به دنبال داشته باشد.
 

ئتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه با اشاره به اینکه این اقدام با هدف انتقام از شکست پروژه های استکباری آمریکا صورت گرفته است، تصریح کرد: این جنایت را محکوم کرده و به دبیرکل گردان سیدالشهدا تسلیت می گوییم. از نیروهای بسیج مردمی می خواهیم اقدامات خود را علیه حضور نیروهای آمریکا در هر سرزمین عربی و اسلامی افزایش دهند چرا که آمریکا هیچگاه همپیمان ملت های ستمدیده نیست. 

آل سعود 70 درصد مردم العوامیه را هدف قرار می دهد

این ائتلاف بحرینی جنایت آل سعود علیه شیعیان منطقه العوامیه را کشتار جمعی از سوی نظام تروریستی و تکفیری آل سعود عنوان کرد و ادامه داد: این نظام سعی می کند هویت انسانی و تاریخی العوامیه را بر اساس سیاست آواره کردن برنامه ریزی شده و تخریب منازل شهروندان در مناطق بزرگ به وسیله سلاح های سنگین و جنگنده ها و تانک ها تغییر دهد.

14 فوریه با تأکید بر اینکه دولت سعودی هیچ اهمیتی به خسارت های انسانی در این حملات خونین نمی دهد، خاطرنشان ساخت: آل سعود درصدد پنهان کردن واقعیت ها بر اساس برنامه های رسانه‌ای و قطع اینترنت در العوامیه است.

در ادامه این پیام آمده است: این نظام، اطلاعات دروغین را در رسانه ها منتشر می کند تا بر جنایت های خود که در حد جنگ و کشتار جمعی است، سرپوش بگذارد. بیش از 70 درصد از ساکنان العوامیه در معرض این جنایت ها قرار داشته و سازمان های حقوق بشری بر این مساله اذعان دارند. 

ائتلاف 14 فوریه همبستگی کامل خود را با مردم العوامیه عربستان اعلام کرد و افزود: نتایج این جنگ بر خلاف خواست و اراده آل سعود شکست خورده در صحنه های مختلف منطقه است و خون پاک شهدایی که ظالمانه جاری شده اند، همانند خون امام حسین(ع) بر شمشیر یزید پیروز خواهد شد.

آل سعود کشتار مردم یمن را دستاوردی برای خود می داند 

این ائتلاف همچنین جنایت رخ داده از سوی آل سعود در منطقه صعده یمن را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: این جنایت که بیش از 12 تن از شهروندان یک خانواده را به کام مرگ فرستاد و تنها یک کودک از این جنایت جان سالم بدر برد، بهترین دلیل بر تروریستی بودن نظام سعودی است که چنین جنایت هایی را از دستاوردهای جنگ خود در یمن می داند./980/ب901/د

ارسال نظرات