۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۵۱۷۱۹۰
از فردا به مدت ۲۰ روز؛

آزمون مجدد دوره آموزشی مبانی ولایت فقیه برگزار می‌شود

رییس اداره همایش های دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری آزمون مجدد دوره آموزشی مبانی ولایت فقیه با هدف توانمندسازی علمی مبلغان خبر داد.
حجت الاسلام کریم زاد ولایت فقیه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام مهدی کریم زاد رییس اداره همایش های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مدیر پایگاه اطلاع رسانی بلاغ از برگزاری مجدد آزمون دوره آموزشی مبانی ولایت فقیه خبر داد و عنوان کرد: سال گذشته دوره آموزشی مبانی ولایت فقیه با هدف توانمند سازی علمی مبلغان از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از مبلغان در مرکز همایش های غدیر و با حضور اساتیدی همچون حجج اسلام واعظی، لک زایی،  ارسطا،  بهروزی لک و  معینی پور برگزار شد.
وی افزود: در این دوره مباحثی همچون مباحث نظری، تاریخی، کارآمدی در موضوع ولایت فقیه، نسبت ولایت فقیه با نظام های مختلف و همچنین جایگاه ولایت فقیه در قانون اساسی مطرح و ارائه شد.
مدیر پایگاه اطلاع رسانی بلاغ ابراز داشت: آزمون مجازی این دوره در اوایل سال جاری برگزار شد
و باتوجه به اینکه برخی از مبلغان به دلایل مختلف از جمله حضور در مناطق تبلیغی نتوانستند شرکت کنند، لذا روز پنج شنبه ۱۹ مردادماه سال جاری، آزمون مجدد این دوره به صورت مجازی برگزار می شود.
وی در ادامه گفت: مبلغان می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ روز بعد در این آزمون شرکت کنند.
حجت الاسلام کریم زاد به جزئیات این آزمون اشاره کرد و افزود: شرکت کنندگانی که از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی شده است می توانند با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه خود وارد صفحه آزمون شوند. مدت آزمون ۳۰ دقیقه و تعداد سوالات ۲۰ عدد خواهد بود.
وی ابراز داشت: در پایان علاوه بر هدیه، شرکت در این دوره گواهی پایان دوره نیز صادر خواهد شد./۸۷۲/
د102/ی

ارسال نظرات