۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۱۷۸۷۸

مراسم رونمایی از کتاب «رقص روی یک پا» برگزار می‌شود

کتاب «رقص روی یک پا»، خاطرات شفاهی اسماعیل یکتایی جانباز گیلانی است که هم زمان با روز مقاومت اسلامی در لنگرود با سخنرانی مرتضی سرهنگی رونمایی می‌شود.
کتاب «رقص روی یک پا»

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  سوره مهر، محمد پرحلم، مسئول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری گیلان گفت: از کتاب« رقص روی یک پا»، خاطرات شفاهی اسماعیل یکتایی آزاده و جانباز گیلانی، نوشته مصطفی مصیب زاده دوشنبه ۲۳ مرداد ماه ۹۶ همزمان با روز مقاومت اسلامی در لنگرود رونمایی می شود.

وی افزود: « رقص روی یک پا»، خاطرات شفاهی اسماعیل یکتایی لنگرودی آزاده و جانباز ۷۰ درصدی دوران دفاع مقدس است که توسط انتشارات سوره مهر به عنوان اثر ملی منتشر شده است.

مسئول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری گیلان گفت: این کتاب در ۵۰۴ صفحه همرا با نمایه و عکس شامل خاطرات کودکی و نوجوانی ، انقلاب، جنگ و دوران اسارت تا بازگشت اسماعیل یکتایی است که توسط مصطفی مصیب زاده در طول سه سال و طی ۲۵ جلسه مصاحبه، تدوین و نگارش شده است.

پرحلم اظهار داشت: در این مراسم مرتضی سرهنگی مدیر مرکز مطالعات و تحقیقات فرهنگ و ادب پایداری، حمید قره داغی، مدیر عامل انتشارات سوره مهر، محمد قاسمی پور، مدیر دفتر فرهنگ و پایداری امور استانها و تنی چند از مسئولان و مدیران مرتبط با ادبیات دفاع مقدس حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: این برنامه که همراه با خاطره گویی چند تن از رزمندگان دوران دفاع مقدس است، روز دوشنبه ۲۳ تیر ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری و مامایی شهر لنگرود برگزار خواهد شد./۹۹۸/د ۱۰۲/ش

ارسال نظرات