۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۱۸۶۹۲
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

نیروهای مسلح قلعه امن برای حفاظت مردم هستند

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: نیروی انتظامی در کنار برقراری نظم و امنیت در جامعه باید در برابر ناهنجاری‌های فرهنگی اجتماعی قرار بگیرند و اجازه ندهند عده‌ای هنجار شکن در جامعه جولان دهند.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان، با اشاره به زحمات 5 ساله سردار آقاخانی فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان اصفهان، گفت: یکی از بزرگترین نعمت‌های هر جامعه امنیت است و نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی در این زمینه نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به روایتی از امام علی(ع) شهر بدون امنیت را بدترین شهر توصیف کرد و افزود: نیروهای امنیتی و انتظامی مانند قلعه‌ای هستند که مردم در آن خواب راحت و امنیت دارند، جان و مال و ناموس مردم در این قلعه مورد حفاظت قرار می‌گیرد.

نیروهای انتظامی و امنیتی با جانفشانی حافظ امنیت مردم هستند

وی نیروهای انتظامی و امنیتی را موجب حفظ عزت و امنیت کشور و عزت دین خواند و تصریح کرد: کشورهای مدعی غربی نظیر آمریکا همواره شاهد ناامنی و قتل و کشتار و غارت و تجاوز به مردم هستند، در حالی که علیرغم همه توطئه‌های دشمنان و جهان استکبار و کفر کشور ما در امنیت کامل به سر می‌برد و این نعمت امنیت را مدیون نیروهای جان برکف انتظامی و نظامی هستیم و رشادت‌های آنها هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تأکید بر جانفشانی نیروهای مسلح برای حفظ امنیت و آرامش و ثبات کشور، اظهار کرد: نیروهای مسلح جان خود را از دست می‌دهند تا دشمن نتواند به کشور و به خانه هموطنانشان تجاوز کند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در کنار برقراری نظم و امنیت در جامعه باید در برابر ناهنجاری‌های فرهنگی اجتماعی قرار بگیرند و اجازه ندهند عده‌ای هنجار شکن در جامعه جولان دهند، جلوگیری از ناهنجاری‌های فرهنگی اجتماعی از وظایف مهم نیروی انتظامی است.

بعضی دولت‌ها برای نیروی انتظامی مانع تراشی می‌کنند

آیت الله طباطبایی نژاد با تأکید بر انقلابی بودن نیروهای انتظامی، عنوان کرد: نیروی انتظامی همواره درگیر مشکلات بسیار و حل معضلات و مشکلات مربوط به جامعه است، در برخی دولت‌ها حتی شاهد بوده‌ایم به جای حمایت از نیروی انتظامی، مانع برخی فعالیت‌های آن می‌شده‌اند، مسؤولیت‌های بزرگی در راستای مقابله با نافرمانی خدا و مشکلات جامعه برعهده نیروی انتظامی است باید همه در این راه آنها را یاری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در پایان از خدمات سردار آقاخانی فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان اصفهان و تعامل و همکاری وی با دستگاه‌های مختلف و اقدامات انقلابی سردار آقاخانی تقدیر کرد و حضور وی در فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان را موجب دلگرمی نیروهای انقلاب و حزب اللهی دانست و ابراز امیدواری کرد مردم و دستگاه‌های مختلف با سردار معصوم بیگی فرمانده جدید نیروی انتظامی استان اصفهان تعامل و همکاری داشته باشند./1304/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات