۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۵۱۹۰۸۸
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

آزادگان مایه عزت جامعه اسلامی هستند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اندیمشک شهر شهدای گلگون‌کفن است، گفت: آزادگان مایه سربلندی و عزت جامعه اسلامی هستند.
فرحانی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در همایش تجلیل از آزادگان اندیمشکی، اظهار داشت: امام سجاد(ع) به عنوان سرور آزادگان است و آزادگان مایه سربلندی و عزت جامعه اسلامی هستند. 

وی در ادامه افزود: باید از آزادگان که به عنوان اسوه استقامت و بصیرت هستند، الگو پذیری صورت بگیرد، چرا که این افراد در دوران هشت سال دفاع مقدس با اعتقاد به اهل‌بیت و همچنین رهنمود‌های امام خمینی(ره) بر اساس مسیر صحیح سعادت حرکت کردند.
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تاریخ امام حسین(ع) در کربلا، با محوریت آزادگی امام سجاد(ع) در فتح شام نتیجه داد.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با تاکید بر اینکه استان خوزستان سرشار از جانفشانی‌ها است، خاطرنشان کرد: مردم استان خوزستان همیشه حضوری پر رنگ در عرصه‌های مختلف داشته‌اند.

وی افزود: مردم استان خوزستان با اراده پولادین خود همیشه در مقابل بدخواهان نظام و دشمنان ایستادگی کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اعتقاد به ولایت و ارزش‌های انقلاب و اسلام مایه عزت کشور و شکست مداوم دشمنان به حساب می‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی خاطرنشان کرد: باید جهان بداند که همانطور که امام راحل هزاران شهید، جانباز و آزاد داشت، مقام معظم رهبری نیز پشتوانه بزرگ مردمی دارند.

وی در ادامه ابراز داشت: این پشتوانه عظیم مردمی با اعتقاد به ولایت فقیه در مقابل دشمنان به عنوان ستون استوار به حساب می‌آیند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: اندیمشک شهر شهدای گلگون‌کفن است و تقدیم هفت شهید مدافع حرم در این شهر، نشان دهنده بصیرت و بینش همیشگی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: دیروز در دفاع مقدس، جانفشانی‌های جوانان کشور را داشتیم و امروز نیز مدافعان حرم را داریم که در حال جانفشانی و نبرد علیه دشمنان هستند./9453/د۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات