۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۱۹۵۸۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مسؤولان استانی با ستاد غدیر همکاری کنند

آیت الله حیدری گفت: فرمانداران برخی از شهرهای استان خوزستان با ستاد غدیر همکاری نمی‌کنند که این سبب به وجود آمدن مشکلات می‌شود و این اقدام از مسؤولان استانی و استاندار خوزستان قابل تائید نیست.
آیت الله محسن حیدری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله محسن حیدری در نشست یاوران غدیر و اعضای ستاد غدیر استان خوزستان با اشاره به روز راه‌اندازی ستاد غدیر کشور، اظهار داشت: ستاد غدیر استان خوزستان همزمان با راه‌اندازی این ستاد در کشور در سال ۸۰ فعالیت خود را آغاز کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه بیان داشت: خوشبختانه تاکنون در این ستاد مشکلی نداشتیم و از آن زمان تاکنون مسؤولان همکاری‌های لازم را با ستاد غدیر در استان خوزستان داشتند.
 
امام جمعه موقت اهواز ابراز داشت: مسؤولان مختلف استانی از جمله استانداران و فرمانداران با سلایق مختلف همراه ستاد غدیر در استان خوزستان بودند.
 
آیت الله حیدری تصریح کرد: ستادهای غدیر با محوریت ائمه جمعه در سطح استان خوزستان راه‌اندازی شد که مسؤولان نیز با این ستادهای شهرستانی همراه بودند.
 
وی خاطرنشان کرد: فرمانداران برخی از شهرهای استان خوزستان با ستاد غدیر همکاری نمی‌کنند که این باعث به وجود آمدن مشکلات می‌شود و این اقدام از مسؤولان استانی و استاندار خوزستان قابل تائید نیست.
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: باید یک همایش استانی ستاد غدیر با حضور ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران و مسؤولان ستاد غدیر شهرستان برای حل و رفع ناهماهنگی‌ها برگزار شود.

آیت الله حیدری در ادامه افزود: همچنین در این همایش نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و استاندار خوزستان حضور پیدا کنند.

وی بیان کرد: امیدواریم با برگزاری این همایش کار مثمرثمری برای عید غدیر امسال اجرا و مسؤولان پای کار باشند.
 
امام جمعه موقت اهواز در پایان گفت: امیدواریم با پشتیبانی از ستاد‌های غدیر در شهرهای مختلف استان خوزستان، برنامه‌های خوبی برا عید غدیر  امسال اجرا شود./۹۴۵۳
/د102/ب1

ارسال نظرات