۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۵۲۰۳۹۲
رییس گروه برنامه‌ریزی اقشار اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

زن و مرد در مکتب اسلام دو بال برای پرواز و تعالی هستند

رییس گروه برنامه‌ریزی اقشار اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: در مکتب اسلام زن و مرد در کنار یکدیگر دو بال هستند که می‌خواهند همدیگر را تکمیل کرده و با کمک هم به‌سوی اوج و تعالی پرواز کنند.
فرزانه نیکوپرش - رییس گروه برنامه‌ریزی اقشار اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، فرزانه نیکوبرش، رییس گروه برنامه‌ریزی اقشار اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، امروز در نشست جمعیت بانوان فرهیخته و کارشناسان فرهنگی بانوان شرق کشور در بجنورد، اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی این جمعیت ارائه الگوی زن مسلمان است.

وی با بیان اینکه ما با دشمنان نظام در جنگ فرهنگی هستیم، اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم که نفوذ و تهاجم فرهنگی دشمنان تا چه اندازه سبب تغییر سبک زندگی بانوان و مادران جامعه ما شده است.

نیکوبرش تصریح کرد: امروز برخی از بانوان ما علاقه وافری به ابزار و وسایل آرایشی دارند؛ به‌گونه‌ای که این میزان علاقه به آرایش حتی در جوامع غربی هم مشاهده نمی‌شود.

دبیر جمعیت زنان فرهیخته کشور اظهار کرد: حتماً باید شبکه‌های تبلیغ، منابر، معتمدین و سایر نخبگان به این مقوله بپردازند و برای اصلاح آن تلاش کنند

وی خاطرنشان کرد: پس از سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی و طرح مبحث سبک زندگی اسلامی از سوی معظم له، 20 محور مدنظر جمعیت بانوان فرهیخته قرار گرفته که یکی از این محورها بحث خانواده و سبک زندگی اسلامی است.

رییس گروه برنامه‌ریزی اقشار اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی زن مسلمان ساده زیستی را در زندگی پیشه کرده بود، ادامه داد: این در حالی است که اکنون تحمل بسیاری از بانوان در زندگی کم و اعتقادات آنها کم‌رنگ شده است.

نیکوبرش تصریح کرد: ما افتخار داریم که حضرت فاطمه (س) الگوی زنان ایرانی است، بانویی که در شب عروسی لباس عروسی خود را به فرد مستمند تقدیم می‌کند.

وی اضافه کرد: در مکتب اسلام زن و مرد در کنار یکدیگر دو بال هستند که می‌خواهند همدیگر را تکمیل کرده و با کمک هم به‌سوی اوج و تعالی پرواز کنند.

نیکوبرش در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای بانوان توانمند و فعال دینی، تولید پادکست‌های متفاوت، آموزش آسیب‌ها و فرصت‌های فضای مجازی ویژه مبلغین به عنوان فعالان فرهنگی و تدوین طرح پژوهشی آسیب‌های محلی با کمک شهرداری‌ها برخی از اقدامات صورت گرفته از سوی جمعیت بانوان فرهیخته است./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات