۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۵۲۰۷۱۵
امام جمعه الشتر:

مهم ترین خواسته مردم از دولت رفع مشکلات اقتصادی است

امام جمعه الشتر حل مشکلات بیکاری و معیشتی مردم را در گرو حل مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: در این راستا دولتمردان با تکیه بر مدیریت جهادی باید در راستای رفع این مشکلات گام بردارند.
امام جمعه الشتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه الشتر، ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای اداری این شهرستان که در بیت امام جمعه الشتر برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت گفت: این ایام فرصتی مناسب برای تجلیل از زحمات دولتمردان و بازگو کردن خدمات آنان است.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت افزود: دولتمردان باید از جنبه های مختلف از این بزرگان در راستای خدمت رسانی به مردم الگو بگیرند.

حجت الاسلام موسوی ساده زیستی، مدیریت جهادی و روحیه انقلابی را از جمله ویژگی هایی عنوان کرد که باید مورد توجه مدیران و مسؤولان قرار گیرد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت دولتمردان در چهار ساله جدید تأکید کرد: این بزرگان باید تلاش کنند که با استفاده از این فرصتها برای خدمت گزاری به مردم بهره مند شوند.

امام جمعه الشتر با بیان اینکه پذیرش مسؤولیت ها برای خدمت به مردم و برطرف شدن مشکلات آنان است، ادامه داد: دولتمردان نباید این مهم را فراموش کنند.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت هوشیاری دولتمردان در راستای جلوگیری از نفوذ دشمنان خاطرنشان کرد: حل مشکلات مردم و کشور در گرو حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است و دولتمردان باید در این راستا با مدیریت جهادی اقدام کنند.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: با فعالیت در سایه مدیریت جهادی و اشتغال زایی باید مشکل بیکاری جوانان را برطرف ساخت و در راستای رونق اقتصادی جامعه گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: دولتمردان با خدمت رسانی به موقع به مردم باید تلاش کنند الگوی موفقی برای دیگر مدیران و مسؤولان باشند و زمینه رضایتمندی مردم را فراهم سازند./9459/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات