۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۵۲۱۲۶۷

آیت الله قبلان نسبت به بازگشت تروریسم به لبنان هشدار داد

رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نسبت به بازگشت مجدد تروریسم به این کشور هشدار داد.
آیت الله عبدالامیر قبلان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در پیامی، شکست و اخراج تروریست ها در این کشور را تبریک گفت و افزود: اقدام قهرمانانه و همبستگی ارتش لبنان با مقاومت و ارتش سوریه سبب شد تا لبنان از فاجعه و توطئه های باندهای تکفیری گسترش دهنده قتل و فساد و ویرانی نجات یابد.

وی تصریح کرد: باندهای تکفیری، باندهای شیطانی هستند که چیزی جز قتل و تروریسم نمی فهمند و این مسائل را علیه همه مردم اعم از کودک و پیر و زن و مرد مرتکب می شوند.

این عالم لبنانی خاطرنشان ساخت: همه لبنانی ها باید در مبارزه با تروریسم صهیونیستی و تکفیری متحد و یکپارچه شوند و با حمایت از ارتش و مقاومت و کنار گذاشتن کینه و تعصب های افراطی، اجازه بازگشت تروریسم را به کشور ندهند.

آیت الله قبلان نسبت به تاسیس خاستگاه جدید برای تروریست ها در لبنان هشدار داد و مبارزه با گفتمان افراطی و متعصبانه را عامل مهمی در دوری کشور از تروریسم توصیف کرد.

وی به شهدای ارتش و مقاومت درود فرستاد و ادامه داد: از خداوند متعال می خواهیم صبر را به خانواده هایی که در فراق عزیزان خود می سوزند، عنایت فرماید و صلح و امنیت و ثبات را بر لبنان حاکم کند./980/ب903/د

ارسال نظرات