۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۵۲۱۷۲۷
آیت الله عراقی در گفت‌وگو با رسا:

حضور جهادگران در مناطق محروم نشان دهنده تفکر و عمل انقلابی در جوانان است

آیت الله عراقی گفت: حضور جهادگران در مناطق محروم نشان دهنده تفکر و عمل انقلابی در جوانان و نوجوانان است و این مهم باید در جامعه نهادینه شود.
آیت الله محمدی عراقی

آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تقدیر از جهادگران مناطق محروم، ابراز داشت: جهادگران با روحیه ای نشأت گرفته از روحیه انقلابی شهدا به محرومیت زدایی مناطق محروم و دور افتاده می پردازند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: حرکت جهادگران در راستای عمل به مطالبات رهبر معظم انقلاب، نشر آموزه های دین و محرومیت زدایی صورت می گیرد.

وی در ادامه افزود: حضور جهادگران در مناطق محروم نشان دهنده تفکر و عملی انقلابی در جوانان و نوجوانان است و این مهم باید در جامعه نهادینه شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با ارزشمند خواندن حضور جوانان در مناطق محروم یادآور شد: محرومیت زدایی در راستای تحقق اهداف اسلامی، ترویج مبانی دین و آسایش و رفاه مردم مناطق محروم صورت می پذیرد.

آیت الله عراقی اظهار داشت: این جوانان بدون چشم داشتی و به دور از هرگونه تبلیغ به دورترین مناطق محروم سفر کرده و به ارتقای سطح دینی و رفاهی محرومان می پردازند.

وی در پایان تاکید کرد: خوشبتانه جوانان انقلابی با تمام توان در عرصه های مختلف از انقلاب و اسلام پاسداری می کنند و این مهم در مناطق محروم و حتی آن سوی مرزها کاملا قابل مشاهده است./۸۵۷۱/ت302/ب1

ارسال نظرات