۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۵۲۱۹۱۶
رسانه های امروز در یک نگاه؛

دولت به جوانان این مملکت اعتماد کند

ناتوانی خود را به حساب ملت ننویسید!، بیکاری و تورم از بین رفته یا کم شده است، فراآشوب در پاستور، انقلاب بن بست ندارد، مغضوب دیروز و محبوب امروز اصلاح‌طلبان بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ناتوانی خود را به حساب ملت ننویسید!، بیکاری و تورم از بین رفته یا کم شده است، فراآشوب در پاستور، انقلاب بن بست ندارد، مغضوب دیروز و محبوب امروز اصلاح‌طلبان بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که بعضی از این رسانه ها اظهار نظر برخی از دولتمردان را نقد کردند.

با توجه به شروع دولت دوازدهم دوباره برخی از دولتمردان مانند چهار سال گذشته در سخنرانی های خود به گونه ای صحبت و اظهار و نظر می کنند که پیشرفت و توسعه کشور فقط با ارتباط با کشورهای غربی امکان پذیر است و لا غیر!

در حالیکه این اظهار نظرها از سوی دولتمردان شعار "ما نمی توانیم" را قوت و شعار "ما می توانیم" را تضعیف می کند و  روحیه جهادی جوانان این مملکت را از بین می برد، این در حالی است که این کشور عزیز میلیون ها جوان تحصیلکرده دارد که فقط منتظر یک فرصت هستند.

دیگر رسانه ها به موضوعات و عناوین مختلف دیگری پرداختند که در ذیل به آن اشاره شده است که با هم می خوانیم.

ناتوانی خود را به حساب ملت ننویسید!

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: آیا با وجود میلیون‌ها جوان تحصیلکرده و علیرغم این تاکیدات روشن و در حالی که کارنامه علمی و صنعتی کشورمان در طول حیات نظام عزیز اسلامی، مشحون از افتخارات تاریخی است، بیان سخنانی با ادبیات عصر پهلوی و قاجار، از طرف برخی دولتمردان، طبیعی و عادی است!؟

ادامه مطلب...

بیکاری و تورم از بین رفته یا کم شده است

روزنامه کیهان در تیتر صفحه نخست خود نوشت: رییس‌جمهور در گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی با بیان اینکه مشکلاتی که در سال ۹۲ با آنها روبرو بوده ایم از جمله تورم، بیکاری و هسته‌ای امروز یا از بین رفته و یا شدیدا کاهش یافته است اظهار داشت: تعهد ما را برجام تعیین می‌کند نه آمریکا و زیر بار حرف زور نخواهیم رفت!

ادامه مطلب...

فراآشوب در پاستور

روزنامه وطن امروز نوشت: کابینه دوازدهم با کمترین چالش در مقایسه با کابینه‌های چند دوره اخیر شکل گرفت و اکثر وزرای آن با بیش از ۲۰۰ رای سکاندار وزارتخانه متبوع خود شدند. در حالیکه بیکاری، رکود، کاهش قدرت خرید و فساد اداری از مهم‌ترین معضلات امروز اقتصاد ایران است.

ادامه مطلب...

انقلاب بن بست ندارد

روزنامه قدس نوشت: ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﻯ ﺭﻫﺒﺮ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺗﺮﺳﻴﻤﻰ ﺍﺯ ﺁﻧﭽﻪ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻭ ﺁﻧﭽﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﭘﺪﻳﺪ ﺁﻳﺪ ﺭﺍ ﺗﺒﻴﻴﻦ میﻛﻨﻨﺪ. ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺍﻳﻦ ﺑﺤﺚ ﺷﺎﻳﺪ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻣﺴؤﻮﻻﻥ ﻭ ﻛﺎﺭﮔﺰﺍﺭﺍﻥ ﻭ ﺩﻭﻟﺖ ﺑﺎﺷﻨﺪ. تا بتوانند ﺗﻔﻜﺮﺍﺕ ﺍﻣﺎﻡ ﻭ ﺁﺭﻣﺎﻥﻫﺎﻯ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺭﺍ ﺑﻴﺶ ﺍﺯ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺍﺣﻴﺎ ﻛﻨﻨﺪ، ﺍﺯ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﭘﺸﻴﻤﺎﻥ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﻭ ﻧﮕﺎﻫﻰ ﺍﻣﻴﺪﻭﺍﺭﺍﻧﻪ ﺑﻪ ﺁﻳﻨﺪﻩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

ادامه مطلب...

مغضوب دیروز و محبوب امروز اصلاح‌طلبان

روزنامه جوان نوشت: درگذشت دبيركل نهضت آزادي ايران ‌‌‌ بهانه شده تا اين روزها و پس از مدت‌هاي مديد، نهضت آزادي در صفحات رسانه‌ها جايي براي خود بيابد و مثل يك تنفس مصنوعي فكر كند كمي جان گرفته است.

ادامه مطلب...

تا رسيدن به دولت و جامعه اسلامی

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار سه ساعته طلاب حوزه علميه استان تهران نكته بسيار مهمي را مطرح و فرمودند؛ «تا رسيدن به نقطه تشكيل دولت اسلامي و جامعه اسلامي فاصله زيادي وجود دارد.»

ادامه مطلب...

خروج نومحافظه كارانه از توافق هسته‌ای

روزنامه رسالت نوشت: همان گونه که از ابتدا قابل پيش بيني بود، نومحافظه کاراني مانند جان بولتون در دوران رياست جمهوري ترامپ بار ديگر قدرت مانور زيادي در حوزه سياسي و امنيتي اين کشور پيدا کرده اند. طي روزهاي اخير، شاهد ارائه طرح چهار بندي جان بولتون براي خروج از توافق هسته اي بوده ايم.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است کشوری که قصد دارد روی پا خود بایستد و عزت خود را در دنیا حفظ کند باید به سرمایه ها و جوانان خود اعتماد کند تا بتواند در برابر زیاده خواهی دشمنان این مملکت ایستادگی و مقاومت کند./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

 

ارسال نظرات