۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۵۲۳۰۷۲
معاون اجرایی مدرسه علمیه امام خمینی مطرح کرد؛

فراهم کردن زمینه مناسب تحصیل و تهذیب طلاب؛ رویکرد معاونت اجرایی مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه

حجت الاسلام فرهادی با اشاره فعالیت‌های صورت گرفته در معاونت اجرایی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه، گفت: این اقدامات با قدرت تداوم خواهد یافت تا بستر مناسب برای تحصیل و معنویت طلاب فراهم شود.
مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه

حجت الاسلام حسن فرهادی، معاون اجرایی حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره فعالیت‌های این معاونت در ایجاد تغییرات بنیادین در این مدرسه علمیه، اظهار داشت: از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا تشکیل دبیرخانه و ساماندهی وضعیت بایگانی پرونده ها بود.

وی با اشاره به تشکیل پرونده های خدماتی طلاب در این مدت، ابراز داشت: در این پرونده مشخصات طلاب، وضعیت آنها و خدمات ارائه شده به طلاب و مسائل انضباطی در آن درج می شود، همچنین راه اندازی آشپزخانه مدرسه و سالن غذا خوری برای تأمین غذای مدارس علمیه ارومیه از دیگر اقدامات ارزنده بود.

معاون اجرایی حوزه علمیه امام  خمینی (ره) ارومیه با اشاره به راه اندازی باشگاه ورزشی برای طلاب و حفظ سلامت جسمانی آنها، گفت: ار جمله اقدامات ارزنده در این مدت راه اندازی اتاق سلامت و تشکیل پرونده سلامت برای طلاب بود، همچنین در این بخش خدمات به تمام علما و روحانیون اختصاص دارد.

وی زیباسازی محوطه حوزه علمیه با اقدامات مختلف را مورد اشاره قرار داد و افزود: همچنین با خاک برداری بخشی از محوطه، شن ریزی و حصار کشی از این فضا استفاده بهینه‌ای برای ساخت پارکینگ عمومی و استفاده از منافع آن برای حوزه علمیه صورت گرفت.

حجت الاسلام فرهادی ادامه داد: ایجاد انبار اقلام مصرفی، اقلام سرمایه ای و ثبت آنها از دیگر اقدامات صورت گرفته بود، ساماندهی وضعیت حجره ها، تحویل اموال لازم به این حجره ها و رفع نواقص آنها نیز مورد اجرا قرار گرفت تا طلاب در فضایی مناسب به تحصیل و معنویت اشتغال داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این مدت اقدامات ارزنده و بنیادینی برای تحول ساختار اجرایی این مدرسه علمیه صورت گرفته است، تصریح کرد: این اقدامات به فضل الهی برای رسیدن به یک ایده آل، نظم و انسجام تداوم خواهد یافت تا بستر و زمینه مناسب برای تحصیل و معنویت طلاب فراهم شود.

معاون اجرایی مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه تأسیس هیئت عزاداری، برگزاری مراسمات عزاداری در ایام شهادت ائمه اطهار، برگزاری دوره های فرهنگی و تربیتی، اسکان مبلغان اعزامی از حوزه علمیه قم، برگزاری مراسم معنوی اعتکاف و گرامیداشت اساتید در روز معلم را از اقدامات صورت گرفته در این مدرسه علمیه ذکر کرد./854/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات