۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۲۳۱۲۷
در آستانه عید غدیر؛

۴۲ طلبه لرستانی ملبس به لباس روحانیت شدند

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه امروز ۴۲ طلبه لرستانی ملبس به لباس روحانیت می شوند، گفت: ملبس شدن به لباس روحانیت آغاز مسؤولیت پذیری است و طلاب در این راستا باید هوشیار باشند.
لباس روحانیت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در مراسم تلبس طلاب لرستانی که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به رشد کمی و کیفی مدارس علمیه در استان گفت: این مهم نتیجه زحمات نماینده ولی فقیه در لرستان است.

وی با اشاره به روند ساخت و ساز و پیشرفت پروژه های عمرانی در حوزه علمیه لرستان افزود: زحمات حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در سطح ملی و استانی در تحقق و پیشرفت این پروژه ها نقش آفرین است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان در ادامه با اشاره به اینکه امروز 42 طلبه لرستانی از مدارس علمیه سراسر استان به لباس روحانیت ملبس می شوند، افزود: پوشیدن این لباس آغاز مسؤولیت پذیری است.

وی یادآور شد: امروز طلاب مدارس علمیه امام صادق(ع) ازنا، مهدیه الیگودرز، مدارس علمیه بروجرد، کمالیه، رضویه و مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) خرم آباد به لباس روحانیت ملبس می شوند.

حجت الاسلام ولی پور اظهار داشت: این طلاب با کسب علم، تکیه بر تقوا و پاکدامنی باید در راستای تبیین معارف اسلامی در جامعه و تقویت نظام تلاش کنند.

وی تبعیت از رهبر معظم انقلاب و مسؤولیت پذیری را امری مهم برای موفقیت طلاب و روحانیان در این مسیر عنوان کرد.

گفتنی است، در پایان مراسم تلبس میثاق نامه طلاب قرائت شد و مراسم علامه گذاری با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، آیت الله صادقی، مدیر حوزه علمیه استان و دیگر مسؤولان استانی برگزار شد./9459/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات