۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۵۲۳۷۱۰
رییس جمعیت علمای صور:

کشتار مسلمانان میانمار دل هر آدمی را به درد می آورد

رییس جمعیت علمای صور لبنان سکوت سازمان های بین المللی در قبال کشتار مسلمانان را نشان دهنده همدستی آنان با دولت میانمار خواند.
شیخ علی یاسین

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان به خانواده های شهدای ارتش لبنان درود فرستاد و گفت: این نظامیان به صورت ناجوانمردانه ربوده شده و به دست تروریست ها به شهادت رسیدند. با خانواده های شهدا ابراز همدردی کرده و به آنان وعده می دهیم همه کسانی که در این جنایت نقش داشتند به سزای اعمالشان برسند.

وی افزود: تشکیل کمیته تحقیق جدی و شفاف، روشن شدن ابعاد این پرونده و همچنین محاکمه عاملان نشان دهنده وفاداری به شهداست. همچنین پایبندی به معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت که یکی از امتیازهای آن بازگشت پیکر شهدا بود از اهمیت فراوانی برخوردار است.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: دستگاه قضایی باید در یافتن همه سرنخ های این پرونده مبنی بر تسهیل در ورود تروریست ها و همچنین پوشش سیاسی و حمایت تسلیحاتی تسریع کند و عاملان این جنایت را به سزای عمل شنیع خود برساند. 

حجت الاسلام علی یاسین جنایت علیه مسلمانان میانمار را محکوم کرد و اظهار داشت: فاجعه وحشیانه و صحنه های خونین در میانمار دل هر آدمی را به درد می آورد. سکوت سازمان های حقوق بشر نیز بر همدستی بین المللی با نظام خبیث میانمار جهت پایان حضور مسلمانان در میانمار دلالت دارد./980/ب۹۰۳

ارسال نظرات