۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۵۲۵۹۸۰
در اعتراض به کشتار مردم میانمار برگزار می شود؛

تجمع طلاب و روحانیان تهران مقابل دفتر سازمان ملل

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه تهران گفت: تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیان استان تهران در قبال کشتار مردم میانمار مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار می‌شود.
بابادایی

حجت الاسلام وحید بابادایی سامانی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، کشتار مردم میانمار را محکوم کرد و گفت: غارت و نابودی استقلال کشورها هدف و سیاست اصلی استکبار جهانی و به طور مشخص آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی افزود: کشور میانمار نیز به واسطه داشتن ذخایر نفتی و موقعیت استراتژیک سیاسی از این امر مستثنی نبوده و قربانی منفعت طلبی کشورهای مستکبر بخصوص آمریکا قرار گرفته است.

حجت الاسلام بابادایی سامانی نسل کشی مسلمانان مظلوم میانمار را بسیار ناگوار دانست و اظهار داشت: سلاخی مسلمانان میانمار در حضور برنده صلح نوبل شرم آور است. مسلمانان میانمار انسان‌های ریشه داری هستند و قرن‌ها در این کشور زندگی کرده‌اند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه تهران با بیان اینکه سکوت مرگبار مجامع و سازمان‌های بین المللی در برابر زنده زنده آتش زدن مسلمانان نشان از ماهیت حقیقی مدعیان حقوق بشر و حتی حقوق حیوانات است، ابراز کرد: چطور این مدعیان امروز برای حیوانات حق و حقوق قائل هستند و اگر حیوانی مورد آزار قرار بگیرد فرد خاطی را مجرم معرفی می‌کنند اما در برابر کشتار مردم میانمار واکنشی از خود نشان نداده و زبان به دندان گرفته‌اند.

وی ادامه داد: امروز مردم آواره میانماری در مرزهای بنگلادش با بحران آب و غذا روبرو هستند و دولت قصاب میانمار از ورود هر گونه دارو و آذوقه امتناع می‌کند برهمین اساس لازم است ملت‌ها و دولت‌های اسلامی هر چه سریع‌تر نسبت به این ظلم و کشتار دلخراش تدبیری جدی داشته باشند.

حجت الاسلام بابادایی سامانی با بیان اینکه همه مسلمانان وظیفه و تکلیف دارند مظلومیت مردم بی دفاع میانمار را سر دهند، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند همه دولت‌های اسلامی وظیفه دارند به مساله میانمار رسیدگی کنند، نیازی به لشکر کشی نیست، اما باید از همه ظرفیت‌های خوشان به ویژه در عرصه سیاسی استفاده کرده و مانع این جنایت شوند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه تهران از تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون تهرانی در مقابل دفتر سازمان بین الملل تهران خبر داد و گفت: تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون استان تهران به کشتار مردم میانمار و سکوت مجامع بین المللی در قبال این جنایت‌ها شنبه 25 شهریور ساعت یازده صبح مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار می‌شود./813/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات