۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۵۲۶۷۵۸
شیخ نعیم قاسم:

پیروزی حزب الله بر صهیونیست‌ها و تکفیری‎ها سبب ترسیم ‌آینده لبنان و منطقه شد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: پیروزی حزب الله بر صهیونیست‌ها و تکفیری‎ها سبب ترسیم ‌آینده لبنان و منطقه شد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم عاشورایی که در مجتمع حضرت زینب(س) منطقه بئرالعبد برگزار شد، گفت: حزب الله با دو دشمن مقابله کرد؛ در سال 2006 به نبرد صهیونیست ها پرداخت و در سال 2011 با تکفیری ها جنگید.

وی افزود: تکفیری ها از سوی رژیم صهیونیستی به وجود آمده و آنها را به عنوان ابزار خود در منطقه قرار داد تا پروژه توسعه خود و تخریب منطقه را دنبال کند.

عضو ارشد مقاومت تصریح کرد: حزب الله توانست در دو میدان به پیروزی استراتژیکی دست یافته که آینده لبنان و منطقه را ترسیم می کنند. این پیروزی ها به معنای پیروزی در جنگ نیست بلکه پیروزی پروژه مقاومت و شکست پروژه صهیونیستی به شمار می آید.

شیخ نعیم قاسم بر لزوم استفاده مسؤولان لبنانی از این پیروزی تأکید کرد و اظهار داشت: اختلاف و کشمکش سیاسی در این زمینه بی فایده است و باید از این پیروزی نهایت استفاده را برد. 

وی ایستادگی قاطع در برابر فساد موجود در سراسر لبنان، خروج این کشور از بحران ها، اجرای قانون و فعال سازی دستگاه های نظارتی را خواستار شد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان درباره دیدگاه این حزب نسبت به انتخابات گفت: حزب الله حامی فراهم شدن مقدمات انتخابات آسان است. شرایط کنونی لبنان به گونه ای است که هیچ کس نمی تواند مانع انتخابات شود؛ انتخابات کنونی پایگاه مهمی در تاریخ لبنان محسوب می شود./980/ب903/د

ارسال نظرات