۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۵۲۶۸۶۸
به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری خوزستان؛

کتاب هادی دل ها منتشر می شود

با هدف تجلیل از شهید مدافع حرم خوزستانی سردار هادی کجباف کتاب هادی دل ها به زودی منتشر می شود.
نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، کتاب هادی دل ها با هدف قدردانی از شهید مدافع حرم خوزستانی، سردار هادی کجباف به همت نویسنده خوزستانی، ابوالقاسم غلامحیدر و با همکاری دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری خوزستان منتشر می شود.

این کتاب اکنون در مرحله بازخوانی و تصحیح نهایی قرار دارد و انجام مصاحبه، آماده سازی مصاحبه ها، ویرایش و بازخوانی مصاحبه ها، تدوین، طراحی و صفحه بندی کتاب طی یک سال گذشته صورت گرفته است.

کتاب «هادی دل ها» بر اساس روایت اول شخص نگاشته شده است و بنا به گفته نویسنده در طراحی ساختار داستانی کتاب و معماری حوادث و وقایع زندگی شهید از عناصر حقیقی در هیأتی ادبی استفاده شده که در نوع خود کم نظیر است.

این کتاب به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام مدافع حرم، معرفی شهدای مدافع حرم استان و آشنایی نسل جوان با شخصیت این شهیدان به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری خوزستان منتشر می شود.

لازم به ذکر است، شهید هادی کجباف در جبهه های نبرد با تروریسم تکفیری همانند هشت سال دفاع مقدس حضوری مثال زدنی داشت و روز 31 فروردین سال 94 در منطقه «بصری الحریر» واقع در حاشیه شمال شرقی استان درعا در جنوب سوریه به شهادت رسید./ ۹۴۵۶۲۰۲/ش

ارسال نظرات