۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۲۷۰۷۳
حجت الاسلام والمسلمین جعفری:

عمل کردن به دستورات دینی مشکلات جامعه را حل می کند

امام جمعه کرمان گفت: عمل به دستورات دین اسلام می تواند مشکلات جامعه را حل کند، آسیب هایی که در جامعه به وجود می آیند از ندانستن مسائل دینی است.
حجت الاسلام و المسلمین سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان امروز در گردهمایی اعضای شورا و رؤسای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، در محل سالن اجلاس دفتر نماینده ولی فقیه، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر شرایط ویژه ای دارد.

وی افزود: با خشونت و رفتارهای ناپسند نمی شود مسأله مهم امر به معروف و نهی از منکر را مطرح کرد.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: برای مطرح کردن مسأله مهم امر به معروف و نهی از منکر باید از دستورات اسلام که هیچ نقصی ندارند پیروی کرد.

وی بیان کرد: متاسفانه مردم جامعه ذهنیت خوبی از مسأله امر به معروف و نهی از منکر ندارند.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: با همت و تلاش مسؤولان می شود ذهنیت مردم را نسبت به مسأله امر به معروف و نهی از منکر تغییر داد.

وی با اشاره به سخن حضرت محمد(ص)، عنوان کرد: عمل به دستورات دین اسلام می تواند مشکلات جامعه را حل کند، آسیب هایی که در جامعه به وجود می آید از ندانستن مسأله های دینی است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری اظهار داشت: حضرت اباعبدالله(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر انقلاب کرد و امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه است و باید با شرایط خاص مطرح شود./972/پ202/ب1

ارسال نظرات