۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۵۲۷۱۶۹

طلاب حوزه نجف از پایگاه‎های عملیاتی «حویجه» بازدید کردند

مبلغان کمیته ارشاد و دفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان مقدس علوی در طول چند روز از پایگاه های عملیاتی بسیج مردمی و نیروهای امنیتی عملیات آزادسازی منطقه حویجه در جنوب غرب شهر کرکوک بازدید کردند.
طلاب حوزه از پایگاه های عملیاتی «قادمون یا حویجه» بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری رسا، مبلغان کمیته ارشاد و دفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان مقدس علوی در طول چند روز از پایگاه های عملیاتی بسیج مردمی و نیروهای امنیتی عملیات آزادسازی منطقه حویجه در جنوب غرب شهر کرکوک بازدید کردند و از آمادگی های صورت گرفته و طرح ها و نقشه های نظامی پایگاه های مطلع شدند.

شیخ سعد الحصناوی گفت: کمیته ارشاد و دفاع، طی سه روز گذشته از پایگاه های عملیاتی بازدید کرده و از نزدیک از آخرین تحولات عملیات قادمون یا حویجه و شرق شهر شرقاط مطلع شده است.

وی افزود: مبلغان کمیته ارشاد، توصیه های حضرت آیت الله سیستانی را برای رزمندگان بازگو کردند و آنان را به هوشیاری و دقت و حفظ دستاورد ها و پیروزی های تحقق یافته توصیه کردند.

الحصناوی اشاره کرد: این هیئت از پایگاه های عملیاتی تیپ علی اکبر، تیپ 66 ارتش، گروه مبارزه با تروریست، و رزمندگان گردان اهل الحق وابسته به بسیج مردمی و رزمندگان جنبش النجباء و انصار الحجت بازدید کردند./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: حوزه

ارسال نظرات