۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۵۲۸۸۲۵
موسس مدرسه علمیه امام حسین شهرری:

اخلاص، کلام مبلغ را نافذ می‌کند

موسس مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرری با تاکید براینکه اخلاص کلام مبلغ را نافذ می‌کند، گفت: اخلاص در مجالس سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) سبب جذب بیشتر مخاطب و تحول جامعه می‌شود.
حسینی مازندرانی

آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی موسس مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید براینکه معرفت افزایی و آگاهی بخشی از مهمترین ویژگی‌های مجالس سوگواری اباعبدالله(ع) باید باشد، گفت: تبیین و تحلیل فلسفه قیام عاشورا مهمترین وظیفه مبلغان و روحانیان در مجالس و منابر عزاداری امام حسین(ع) به شمار می‌رود.

وی افزود: مبلغان در ایام ماه محرم باید به تبیین قیام امام حسین(ع) و نشر نهضت عاشورا بپردازند همچنین خانواده‌ها را به تربیت فرزندان حسینی تشویق کنند.

موسس مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرری در خصوص بزرگترین هدف قیام عاشورا، ابراز کرد: مهمترین هدف امام حسین(ع) از قیام عاشورا احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود.

آیت الله حسینی مازندرانی با تاکید براینکه مبلغان باید در به روز کردن اطلاعات خود اهتمام ویژه داشته باشند، گفت: مبلغان باید در منابرشان از احادیث معتبر بهره گرفته و به جد از مطالب بی سند پرهیز کنند.

وی در پایان اخلاص در عمل را بسیار نیکو و ارزنده دانست و خاطرنشان کرد: اخلاص کلام مبلغ را نافذ می‌کند و در ایام سوگواری اباعبدالله حسین(ع) این مهم سبب جذب بیشتر مخاطب و تحول جامعه می‌شود./813/ت302/ب1

ارسال نظرات