۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۵۲۹۰۱۱
امام جمعه تبریز:

شهدای مدافع حرم عزت و آبروی جهان تشیع هستند

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: ایثارگری جوانان مدافع حریم ولایت نبود، امروز باید در شهرهای کشور به مقابله با داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی فعال در منطقه می پرداختیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امشب در یادواره شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس در مسجد خاتم الانبیای شهرک زعفرانیه تبریز با تأکید بر تأمل و تفکر در قیام حسینی اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی پیرو مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) بوده‌اند.

وی با بیان این‌که عزت و اقتدار نظام اسلامی و ملت ایران تنها با تمسک به آموزه های مکتب اهل بیت عصمت و طهارت و همچنین عمل به آموزه های قرآن حاصل شده است، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با آگاهی به این مسأله سال‌هاست که به دنبال تضعیف باورهای دینی و شیعی جوانان ایرانی هستند.

امام جمعه تبریز با اشاره به حضور پرشور و شعور جوانان در مجالس و محافل عزاداری ماه محرم گفت: حضور زایدالوصف نسل جوان در دستجات عزاداری در این روزهای عزیز نشان می دهد که دشمنان نه تنها در برنامه های خود شکست خورده‌اند، بلکه دین‌باوری و دین‌مداری میان جوانان ریشه‌دار است.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر این‌که روحیه ایثار، جهاد و شهادت میان نسل امروز کمتر از نسل دفاع مقدس نیست، تصریح کرد: اگر امروز شاهد جانفشانی و رشادت مدافعان حرم آل الله هستیم، نشان می دهد که این جوانان برومند راه و هدف پدران شهید خود را به درستی آموخته و ادامه می دهد.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم عزت و آبروی جهان تشیع هستند، اگر ایثارگری جوانان مدافع حریم ولایت نبود، امروز باید در شهرهای کشور به مقابله با داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی فعال در منطقه می پرداختیم، بدانید که هدف از راه‌اندازی، حمایت و تجهیز داعش براندازی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که تاریخ مصرف داعش برای غرب به اتمام رسیده است، گفت: دشمنان هیچ‌گاه دست از توطئه چینی بر نخواهند داشت، اگر داعش از میان برود، باز هم آمریکا و رژیم صهیونیستی فتنه‌ای دیگر در کشورهای منطقه به پا خواهند کرد تا شاید بتوانند با نظام ولایی ایران مقابله کنند./935/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات