۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۲۹۶۷۹
همراه با تجلیل از برترین های امر به معروف دستگاه های قضایی و نظامی؛

همایش «مفلحون» در مشهد برگزار شد

همایش تجلیل از برترین های امر به معروف و نهی ازمنکر دستگاه های قضایی و نظامی با عنوان«مفلحون» با حضور جمعی از مسؤولان استانی و لشکری در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.
امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، همایش تجلیل از برترین های امر به معروف و نهی ازمنکر دستگاه های قضایی و نظامی با عنوان «مفلحون» امروز 12 مهر  با حضور جمعی از مسؤولان استانی و لشکری در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

سردار نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در این همایش با اشاره به ارزیابی مثبت فعالیت هایی که تا به امروز در حوزه امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته است، گفت: در عین حال برای رسیدن به نتایج مطلوب در این عرصه بایستی به صورت عملیاتی حرکت کرد.

وی با بیان اینکه این فریضه الهی جنبه فردی و سازمانی دارد، اما در عین حال این قابلیت را دارد که جنبه قشری هم پیدا کند، تصریح کرد: برای این کار می توان از نیروی انسانی فعال در دستگاه های اجرایی شروع کرد چرا که بایستی مسیر سازندگی و تعالی این نیروها را فراهم کرد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که بهتر است ظرفیت های مختلف و متناسب را با جمعیت های مخاطبان به کار ببریم، اظهار کرد: در واقع با استفاده از برش تکنیکی می توان برای نیروهای انسانی برنامه ای ساختاری در جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر تدوین و اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه استفاده و بهره مندی از افراد و قشر تأثیرگذار برای هر گروه مخاطب خاص می تواند موثر واقع شود، تصریح کرد: به عنوان نمونه گروه پزشکان می توانند به بیمارانی که به آنها اعتماد کردند افزون بر نسخه پزشکی، نسخه فرهنگی را در قالب های مختلف بروشور را به دست این گروه از مخاطبان برساند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که روشهای ما در معرفی معروفات و منکرات در حال حاضر به روز و نوین نیستند، تصریح کرد: با توجه به همین به روز نبودن، کمتر نتایج مطلوب به دست می آید./934/پ203/ب1

ارسال نظرات