۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۵۳۱۷۲۷
امام جمعه ماکو:

تجمع اعتراضی طلاب ماکو علیه سخنان ترامپ تجدید بیعت با رهبری بود

امام جمعه ماکو با اشاره به سخنان سخیف ترامپ، گفت: تجمع اعتراضی امروز طلاب خواهر و برادر ماکو علیه سخنان سخیف ترامپ تجدید بیعت با رهبری بود.
حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو

حجت الاسلام ایوب رنجبری، امام جمعه ماکو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به اظهارات دیوانه وار اخیر رییس جمهور آمریکا، گفت: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند ادبیات ترامپ گانگستر مآبانه، احمقانه  و شیطنت آمیز است.

وی با بیان اینکه این فرد دیوانه با ادبیات کابوی گونه سخنانی مداخله جویانه بیان می کند، ابراز داشت: سخن راندن توأم با بی ادبی، گستاخی و تهمت نشان از حماقت ترامپ رییس جمهور آمریکا دارد.

امام جمعه ماکو با اشاره به برگزاری اجتماع اعتراضی امروز طلاب خواهر و برادر ماکو، گفت: در برابر این سخنان سخیف احساس مسؤولیت کردیم و اجتماعی را در اعتراض به سخنان ناروای ترامپ امروز برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه این تجمع اعتراضی تجدید بیعتی با رهبر معظم انقلاب بود، تصریح کرد: اگر در کربلا و عاشورای حسینی نبودیم امروز با لبیک به حسین زمان امام خامنه ای در برابر هر گونه یاوه گویی ایستادگی خواهیم کرد.

حجت الاسلام رنجبری با تأکید بر پیروی مسؤولان از رهنمودهای رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: ما گوش به فرمان رهبری هستیم و در هر عرصه ای که لازم باشد با جان و دل حاضر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دولتمردان کشور به ویژه وزارت امور خارجه در برابر این سخنان سرشار از جنون و حماقت ترامپ از عزت و اقتدار ملت ایران دفاع کنند، گفت: همه باید بدانیم که هر جا از رهبر انقلاب پیروی کردیم به نتیجه خواهیم رسید.

امام جمعه ماکو با اشاره به اتحاد و انسجام ملت متمدن ایران از چپ و راست گرفته تا تمام احزاب سیاسی کشور در برابر این سخنان بی ادبانه ترامپ، ادامه داد: همه مردم نسبت به اصول انقلاب توافق و انسجام دارند و در برابر اصول انقلاب کوتاه نخواهند آمد.

وی همچنین با اشاره به تروریسم خواندن سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، تأکید کرد: سپاه از این ملت و برای این ملت است، چنان که در طول سالهای پیروزی انقلاب دیدیم که در دفاع از کشور اسلامی ایران در طول دفاع مقدس، پیش و پس از آن خدمات بسیاری را به انجام رسانده است.

حجت السلام رنجبری سپاه را یک نیروی ارزشی، انقلابی و پشتیبان ولایت فقیه دانست و افزود: امروز سپاه در عرصه محرومیت زدایی فعال است و نشان از مردمی بودن این نهاد دارد؛ از این رو ملت ایران سپاه را یک نیروی ارزشی و انقلابی می داند و از آن حمایت خواهد کرد./۸۵۴۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات