۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۵۳۱۷۸۳
حجت الاسلام حیدری مطرح کرد؛

تجمع اعتراض آمیز طلاب مدرسه علمیه آیت الله آخوند در محکومیت اظهارات سخیف ترامپ

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) گفت: طلاب و اساتید حوزه علمیه همدان با تعطیل کردن درس و بحث حوزوی در روز ۲۳ مهرماه انزجار و نفرت خود را از سخنان گستاخانه ترامپ اعلام خواهند کرد.
حجت الاسلام امیر حیدری

حجت الاسلام امیر حیدری معاون تهذیب و مسوول دفتر بسیج مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، ضمن محکوم کردن اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا بیان داشت: دونالد ترامپ نمی تواند با شعار های سخیف خود به ملت ایران ضربه ای وارد کند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری تجمع طلاب همدانی نسبت به یاوه گویی های ترامپ اظهار داشت: طلاب همدان دوشنبه 23 مهر ماه را به نشانه اعتراض در مسجد مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) تجمع خواهند کرد.

حجت الاسلام حیدری گفت: طلاب و اساتید حوزه علمیه همدان با تعطیل کردن درس و بحث حوزوی در روز 23 مهرماه انزجار و نفرت خود را از سخنان گستاخانه ترامپ اعلام خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کشور ایران اظهار داشت: طلاب و روحانیان همدان حمایت همه جانبه خود را از نهاد پربرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام می کنند./۹۷۹/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات