۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۳۳۱۰۹
شیخ نعیم قاسم:

توجیه مزدوری دشمن صهیونیستی قابل قبول نیست

معاون دبیرکل حزب الله لبنان نسبت به توجیه مزدوری برای رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
شیخ نعیم قاسم

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که در مجتمع المجتبی(ع) برگزار شد، گفت: آمریکا نقش قدرت ظالمی که می خواهد بر جهان مسلط شود را ایفا و مصالح شهروندان خود را علیه مصالح مردم جهان و بشریت فراهم می کند. 

وی افزود: با وجود اینکه اشغالگری یک اقدام حرام و ظالمانه به شمار می آید آمریکا در کنار رژیم صهیونیستی اشغالگر ایستاده است. آمریکا از اشغالگران حمایت می کند زیرا مصلحت این کشور در کاشت این غده سرطانی برای تنش و آشوب در منطقه محسوب می شود.

این روحانی لبنانی با اشاره به تلاش آمریکا برای تخریب سوریه جهت تاسیس مدیترانه جدید و از هم گسیختگی منطقه تصریح کرد: این امر خطرناکی است اما به فضل الهی توانستیم در برابر پروژه آمریکا بایستیم. این کشور می خواست از توافق هسته ای خارج شود اما برجام یک توافق بین المللی است که همه کشورها بر آن اتفاق نظر دارند. آمریکا به این دلیل با توافق هسته ای مخالفت می کند که اعتقاد دارد مصالح خود را در این توافق بدست نمی آورد.

وی اظهار داشت که آمریکا ظالم است و در بسیاری از پروژه های خود با ناکامی مواجه شده و در مقابله با ایران هسته ای و تخریب سوریه و حمایت از رژیم صهیونیستی به اهداف خود نرسیده و همه این مسائل نتیجه حضور مقاومت به شمار می آید.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: اگر مقاومت نبود آمریکا و رژیم صهیونیستی ناکام نمی ماندند، لبنان آزاد نمی شد، توانایی شکست تکفیری ها را در منطقه نداشتیم و به آینده ای بزرگتر امیدوار نبودیم. این پیروزی ها به فضل الهی ادامه خواهند یافت و راه حق را ادامه می دهیم.

وی تأکید کرد که آمریکا همانند اسرائیل حامی تروریست های تکفیری است زیرا مصالح این کشور را محقق می کند و آنها از ملت و سرزمین و امت چیزی نمی دانند بلکه وحشی هایی به شمار می آیند که از تکفیری ها برای اهداف خود بهره می گیرند.

معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به اینکه برای همگان روشن شده چه کسانی داعش را در منطقه تاسیس کرده و نیروهای این گروه را از سراسر جهان به سوریه فرستاده اند، گفت: هدف از تاسیس داعش، تغییر چهره منطقه به منطقه ای تجزیه شده و تحت تسلط آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین تعطیل اسلام اصیل و ارائه چهره متنفر از این دین به جهانیان بود اما به فضل مقاومت و محور مقاومت توانستیم با وجود حمایت بین المللی، پروژه تکفیری را شکست دهیم.

وی با تأکید بر کشیدن نفس های آخر داعش خاطرنشان ساخت: با شکست گروه های تکفیری، بر پروژه آمریکایی و صهیونیستی فائق آمده و بر این اساس شاهد ناله آنها از این مصیبت بزرگ هستیم. آموزه های اسلام اصیل با چهره ای درخشان به جهان بازگشت تا مردم با دینی به دور از تکفیر و انحراف روبرو شوند.

شیخ نعیم قاسم درباره تعامل برخی افراد و گروه ها با دشمن صهیونیستی تصریح کرد: توبه کسانی که با دشمن همکاری می کنند در صورت اعتراف به اشتباه پذیرفته می شود زیرا انسان ممکن است مرتکب انحراف شده و سپس توبه کند اما اینکه همکاری با دشمن صهیونیستی در یک دوره را طبیعی بدانند نمی توان از این دیدگاه رها شد.

وی افزود: توجیه همکاری با دشمن صهیونیستی نمی تواند مزدوری را توجیه کند چرا که رژیم صهیونیستی دشمن بوده و باقی خواهد ماند. به هیچ وجه نمی توان همکاری و مزدوری دشمن صهیونیستی را توجیه کرد.

عضو ارشد مقاومت بیان داشت: مقاومت اسلامی و محور مقاومت توانست رژیم صهیونیستی و تکفیری ها را اخراج کرده و دستاوردهای قابل توجهی بدست آورند. همه جهانیان شهادت می دهند اگر مقاومت نبود رژیم صهیونیستی از لبنان خارج نمی شد./980/ب901/د

ارسال نظرات