۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۵۳۳۶۶۱
همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه؛

همایش بزرگ سه ساله‌های حسینی در حرم مطهر امام راحل برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) همایش بزرگ سه ساله‌های حسینی(ع) با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و دختران نونهال حسینی در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.
همایش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) همایش بزرگ سه ساله‌های حسینی(ع) صبح امروز با حضور سردارفضلی، مسؤولان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار حسینی و دختران نونهال در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

براساس این گزارش حجت الاسلام ابوالفضل غزالی استاد و کارشناس امور دینی حوزه علمیه در این همایش به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: ابعاد شخصیتی سه ساله کربلا الگو و اسوه برای خردسالان و کودکان به شمار می‌رود.

وی افزود: احترام به والدین و حرف شنوی بزرگ‌ترین درسی است که کودکان می‌توانند از این بانوی عظیم شان داشته باشند.

حجت الاسلام غزالیبا تاکید براینکه شیعیان باید پیرو سیره اهل بیت(ع) باشند، ابراز کرد: انسان با بررسی و جاری کردن سیره اهل بیت(ع) در ابعاد مختلف زندگی‌اش می‌تواند سعادت دنیوی و اخروی خود را تضمین کند برای مثال انسانی که تابع آموزه‌های الهی است هرگز به دیگران تهمت و افترا نمی‌زند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه نونهالان و کودکان امانت و لطف الهی هستند، گفت: تعلیم و تربیت فرزندان باید براساس آموزه‌های دینی صورت بپذیرد بر همین اساس وظیفه مادران در این زمینه به نسبت پدارن سنگین‌تر است، همچنین مسؤولان فرهنگی در تربیت نسل انقلابی باید نهایت سعی و تلاش خود را به کار گیرند./813/پ203/ب۲

ارسال نظرات